• kitelife

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:00

När man frågar får man ofta inte nån objektiv åsikt utan den draken som personen använder är den bästa och allt annat suger! vad jag reagera på är att man hänger ut ett märke som dessutom är ett av dom bästa på marknaden…

//Pan

• kotivoito

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:15

Men. Faktist smart att få så mycket synpunkter som möjligt. Ju. Så då ska man fråga!
    Inte många har chans att prova många olika märken och så gallrar man från dom som har sponsor och så får man se svar som är bra. Kanske nån verklar trovärdig. Man får bedöma.

Men hur ska man göra om man inte frågar? Det går ju inte bara att se reklam och lyssna på sponsor. Ju.

Mypa

• backe

Medlem
    4 december, 2003 vid 20:18

Jag tycker att alla märken jag inte provat suger som faen…

• kevin_segling

Medlem
    28 februari, 2008 vid 16:39

ska köpa en slingshoot 8 km2

• ninoh

Medlem
    28 februari, 2008 vid 19:25
    Kevin_segling;448055 wrote:
    ska köpa en slingshoot 8 km2

grymt! skulle också köpt en sån men har inte plats för den hemma, men helt klart sjukt drag måste det va!!?

• pjoter

Medlem
    29 februari, 2008 vid 20:27

hahaha, vilken go gammal tråd som återupplivats..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.