Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Valborg från Stockholm…

• Valborg från Stockholm…

Publicerad av stoorfaen på 20 april, 2009 vid 09:24

…jag är sugen på att packa bilen med grejorna, tält och bara dra iväg dit vinden kommer över Valborg. Vore kul om man var ett gäng. Någon annan som är sugen!? Man vet ju inte, det kanske smäller på hemmaplan, västkusten, öland…?! Perrapops, vill du ha Shotgun i Robby?

fredrik-plantin svarade 15 år, 12 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • stoorfaen

Medlem
    20 april, 2009 vid 09:28

Tänk er kvällarna någonstand mellan Beachpartyt i Karatekid och Volleybollmatchen i Top Gun…och fin surf däremellan!

• styret

Medlem
    20 april, 2009 vid 10:31

det smäller ju bigtime på Norra öland den helgen. kommer nog bli ett riktigt roligt event. tyvärr har jag vernisage på en utställning den helgen så jag kommer inte kunna dricka sponsrade öl. FANME

• stoorfaen

Medlem
    20 april, 2009 vid 10:37

Jojo, men det betyder inte att det kommer vind dit prompt….men ifall det gör det så är det klart ett alternativ! 🙂

• rasmus_w

Medlem
    20 april, 2009 vid 10:39
    stoorfaen;541624 wrote:
    Tänk er kvällarna någonstand mellan Beachpartyt i Karatekid och Volleybollmatchen i Top Gun…och fin surf däremellan!

Det brukade vara så på parkeringen i Apelviken tills campingägaren började ta betalt av bilarna som stod där. Då ersattes surfbussarna av husbilar och surfarna som hängde på stranden ersattes av en koloni strandade valrossar.

• stoorfaen

Medlem
    20 april, 2009 vid 11:05
    Rasmus_W;541638 wrote:
    Det brukade vara så på parkeringen i Apelviken tills campingägaren började ta betalt av bilarna som stod där. Då ersattes surfbussarna av husbilar och surfarna som hängde på stranden ersattes av en koloni strandade valrossar.

Man skulle haft en Cobra-Kai cross och börna ner valrossarna i sanden…

• blandsvamp

Medlem
    20 april, 2009 vid 19:59

Jag är på en långhelg om jag lyckas snacka mig loss från ett 50-årskalas och får ihop bilen (alt. kan få lift). Skicka ett PM stoorfaen.

• stoorfaen

Medlem
    23 april, 2009 vid 09:17

Hola blanadsvamp, hehe bara att sweettalka 49:åringen! 😉 Vore fett om du fick ihop bilen, jag har en hagelbössa i min bil och det blir attans tajt med 3 i bilen…håller kontakten och ögonen öppna vart det kan smälla!

• blandsvamp

Medlem
    26 april, 2009 vid 07:48

kalaset kommer jag ur, men bilen verkar ha satt sina sista potäter. något tjall med automaten. jag håller också ögonen öppna.

• fredrik-plantin

Medlem
    26 april, 2009 vid 08:05

Tjena!

Är inte blyg på att åka lite för vind, har 2 platser och åker från stockholm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Valborg från Stockholm…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.