Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Våldgästa nån på haga….
-
Våldgästa nån på haga….
Publicerad av hstrom på 19 maj, 2006 vid 08:26Tja!
Har lite småfunderingar på att åka ner till haga… Det verkar ju bli skoj som faan där… Men har inget boende. Det verkar som det är fullt på alla vandrarhem o dyligt… så då återstår att våldgästa nån vänlig själ eller oxå fulcampa i bilen nånstans. Fulcampa funkar ju om man e själv. Men blir man en till så kan det ju bli rätt trångt i en vanlig personbil… iofs kombi men…..
Så.. Nån/några som har plats för en eller 2 surfare i nån stuga eller nåt?
/Jonas
robin svarade 18 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
jag funderar på att hyra ut en eller två uppställda husvagnar under helgen. intreserad?
-
Ställ dig på kö på vandrarhemmen, jag hade rum efter någon vecka.
Dessvärre för små eftersom vi har sex pers, men det finns hopp. Annars är det inte så illa att sova i bilen, ta med dig kupéfläkt och hyr en elplats. -
Styret….
Vart står dom? O vad ska du ha för dom? Hur många sovplatser?
/Jonas
-
Japp. Tält bör fungera fint. Hade jag tänkt o göra iaf. Gäller ju bara o ta på sig ordentligt om det är kallt…
-
är det lungt att bo i bussen på parkeringen vid klubben vid eventuell haga trip…
-
hstrom wrote:Det e ju klart billigast… Bra ställe att ”ful-tälta” på?
Varför?
Campingen kan ju inte kosta särskilt mycket att tälta på? -
Nä.. kostar nog inte så mkt… men lär väl vara rätt knökfullt…?
iofs inte fel o knö om man får trevliga grannar… -
hstrom wrote:Nä.. kostar nog inte så mkt… men lär väl vara rätt knökfullt…?
iofs inte fel o knö om man får trevliga grannar…e de så pass. trodde att det var rätt mycket plats på den där campingen. Men det kommer kanske å andra sidan rätt mycket folk kanske?
-
Har inte varit problem o få tältplats mitt i juli tidigare år iaf… Är det så otroligt mycket mer folk över flygarhelgen?
-
Kan inte tänka mig att det är fullt på campingen om man vill tälta. alternativ till fulcamping är Fågeltornet (ligger på gång/nästan kryp-avstånd) samt Kleva (som är finare men längre bort)
-
Planen är att bo på gångavstånd…(kanske kryp- beroende på tidpunkt på dygnet) så man kan ta sig en pilsner när helst man känner för det….
-
som sagt kolla Haga campingen, borde vara hur lugnt som helst att slå upp ett tält, de flesta vill nog ha stuga under denna helg!
Logga in för att svara.