Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Valet i USA…
-
Valet i USA…
Publicerad av adde på 26 januari, 2004 vid 13:55Om vi fick rösta, visst skulle vi lägga en röst på John Kerry?
En president som vindsurfar, det kan ju inte gå fel.
/adde
nordgren svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Tänk va coolt om våran lilla göran skulle börja surfa… ha ha
-
Jag har inte särskilt stort förtroende för USA och deras presidentval överhuvudtaget,sen har jag inte fattat om det är en kandidat som vindsurfar eller om det verkligen är en surfare som blivit kandidat!
-
Jag kan tänka mig en president som åker kundvagnbaklänges, har en kalkon på huvudet och spelar gamla schalegerhits på ostämd ukulele istället för den nuvarande.
Öh, blev jag politisk där? 😉
Kerry verkar helt OK, och det faktum att han vindsurfar talar i mina ögon för honom, helt klart.
Surfa På!
-
javisst surfar han, eller ar surfat iaf, börjat kitea o grejor.
-
hehe undrar hur mycket han jobbskolkar för surfingen. Han lär ju kunna boka in skenmöten lite när som helst.
och det finns väl nog med plats åt utrusningen i Air Force 1 antar jag.det kasne är et tjobb man skulle satsa på.
-hoppsan det var den här stora freds… …grejen… …imorrn. och hookipa råkar visst gå av samtidigt, var inte mötet på maui? jovisst fan det!
-
javisst, dröjer inte länge förrän vi får se det planet med pontoner
fast rätt jobbigt om han ska börja bomba thailand för att komma åt brädorna från cobra
-
det vore bra om perssons skulle testa surf, det som skulle hända är att han skulle sjunka till botten- fan vad skönt!
som han har kört landet i botten.
Bush är en tuffing och det behövs i denna kriminella värld!
länge leve Bush! -
Haha ja det vore intressant att se hur stora pontoner som ett 747 kräver!
Annars så om Göran P skulle surfa så lär han ju kräva en gammal regatta från glada 80talet för att flyta, 12,5 formulasegel för att komma framåt i 10m/s
*Hum märks det att Persson inte är min favorit?*
Logga in för att svara.