Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Valet i USA…

• hstrom

Medlem
    26 januari, 2004 vid 14:03

Tänk va coolt om våran lilla göran skulle börja surfa… ha ha

• the_novice

Medlem
    26 januari, 2004 vid 14:12

Jag har inte särskilt stort förtroende för USA och deras presidentval överhuvudtaget,sen har jag inte fattat om det är en kandidat som vindsurfar eller om det verkligen är en surfare som blivit kandidat!

• dr-masse

Medlem
    26 januari, 2004 vid 14:15

Jag kan tänka mig en president som åker kundvagnbaklänges, har en kalkon på huvudet och spelar gamla schalegerhits på ostämd ukulele istället för den nuvarande.

Öh, blev jag politisk där? 😉

Kerry verkar helt OK, och det faktum att han vindsurfar talar i mina ögon för honom, helt klart.

Surfa På!

• ian

Medlem
    26 januari, 2004 vid 16:04

javisst surfar han, eller ar surfat iaf, börjat kitea o grejor.

• styret

Medlem
    26 januari, 2004 vid 16:35

hehe undrar hur mycket han jobbskolkar för surfingen. Han lär ju kunna boka in skenmöten lite när som helst.
    och det finns väl nog med plats åt utrusningen i Air Force 1 antar jag.

det kasne är et tjobb man skulle satsa på.

-hoppsan det var den här stora freds… …grejen… …imorrn. och hookipa råkar visst gå av samtidigt, var inte mötet på maui? jovisst fan det!

• ian

Medlem
    26 januari, 2004 vid 16:48

javisst, dröjer inte länge förrän vi får se det planet med pontoner smile.gif

fast rätt jobbigt om han ska börja bomba thailand för att komma åt brädorna från cobra smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 januari, 2004 vid 17:38

det vore bra om perssons skulle testa surf, det som skulle hända är att han skulle sjunka till botten- fan vad skönt!
    som han har kört landet i botten.
    Bush är en tuffing och det behövs i denna kriminella värld!
    länge leve Bush!

• styret

Medlem
    26 januari, 2004 vid 17:49

hallådärja anonym…

• nordgren

Medlem
    26 januari, 2004 vid 17:52

Haha ja det vore intressant att se hur stora pontoner som ett 747 kräver! wink.gif

Annars så om Göran P skulle surfa så lär han ju kräva en gammal regatta från glada 80talet för att flyta, 12,5 formulasegel för att komma framåt i 10m/s grin.gif
    *Hum märks det att Persson inte är min favorit?* wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Valet i USA…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.