Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing välj två brädor

• voodoo

Member
    14 februari, 2003 at 16:05

ahhhhhhh….mina 2 nya är nu på väg, ngn här hemma kommer att känna sig ganska brädad ett tag tills man klämt och känt klart på dom nya skönheterna wink.gif

• getwet

Member
    14 februari, 2003 at 20:36

Menar du verkligen att min önskelista är på väg hem till dig??? confused.gif

• voodoo

Member
    14 februari, 2003 at 21:33

grin.gif Knappast i närheten av MIN lista, orkade bara inte skrolla upp och svara förste man!

• boman

Member
    15 februari, 2003 at 08:12

Ingen formula (snyft) Då måste det bli en Starboard Hyper sonic 105 eller125 och en Starboard Trance 85… faen vad sugen jag blev på den kombinationen!

Någon som vill stjäla eller backa över mina brädor med en last bil smirk.gif

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing välj två brädor

You must be logged in to create new discussions.