Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Välkommen till King of Paradise

• glader

Medlem
    24 juni, 2010 vid 15:51

Taktiken enkel: balans. Min fru har varit i Österrike och åkt skidor samt varit ute på seglingstur utan mig. Nu var det min tur. Inga som helst protester. Eftersom jag kan sköta jobbet på distans drabbar det inte heller semesterplaner.

• marden

Medlem
    24 juni, 2010 vid 16:07

balans,nja min vågskål står redan i botten hos oss, men då kan den väl inte heller tippa över mer än vad den redan gör eller?

• andersbq

Medlem
    24 juni, 2010 vid 17:48
    MacTS;618560 wrote:
    Mården: Jag har samma problem som du…har inte riktigt tagit upp denna idé hemma än att jag ska dra iväg själv till Grekland.
    Tar tacksamt emot tips hur man “säljer” in till frugan? Har funderat på att erbjuda en Ullared-resa för henne med mitt kreditkort, undrar om det kan funka?

Så här går det till:
    – hej lilla hjärtat, jag ska åka till Karpathos ett par veckor i Juli, vill du och barnen åka med?
    – oh ja gärna! Får vi bo på samma fina hotell?
    – jajamensan, och som vanligt så betalar jag allt inklusive alla glassar och drinkar som ni tar ut i baren hela dagarna.
    – Då åker vi hemskt gärna. Vi kommer gärna och tittar på när ni surfar på eftermiddagarna.
    – OK, då bokar vi en extra bil som ni kan ha när ni hälsar på oss nere vid speedstadion.
    – Puss & kram, lilla hjärtat!

• thomas-althin

Medlem
    24 juni, 2010 vid 18:06

Bq rules!

• bjornen

Medlem
    24 juni, 2010 vid 18:56

Yes, då var det bokat 22-29/7 Fy faan va jag längtar 🙂

//Björn

• surfan

Medlem
    25 juni, 2010 vid 15:44

Gött jobbat

• andersbq

Medlem
    27 juni, 2010 vid 15:22

Ubersnabba Dirk jan Knol är på. (han var snabbast på VM i Karpathos förra året 42 knop med sina Loft Sails Blade 6.2, HTS SR 49 och Caspar Speed 25 )

• seve1000

Medlem
    27 juni, 2010 vid 17:37

Gött då blir det lite konkurrens om snabbast på HTS!
    Om jag en kommer runt banan då vill säga?

Kul med mycket folk i alla fall.

• jester

Medlem
    28 juni, 2010 vid 21:40

Sådär… Två glada pöjkar/pågar till som kommer ner…

• tobhed

Medlem
    28 juni, 2010 vid 21:45

Är Ulf en av dem?

• jester

Medlem
    28 juni, 2010 vid 21:46

Det är han som är pågen, ja.. 🙂

• seve1000

Medlem
    29 juni, 2010 vid 04:31

Gött Jesper!

Då får jag kanske en rumskompis också? Micke?

• lasso

Medlem
    29 juni, 2010 vid 05:26

Tydligen vill TV5 spela in “nästa version av BigBrother” i ert rum.

• jester

Medlem
    29 juni, 2010 vid 05:34

Schill: ja, det är min förhoppning… Skall försöka övertala honom.

Lasso: Jag känner ju (nåja, han slog ut mig i 16-dels finalen i Flipper SM härom året) snubben som var den stora profilen i första säsongen av Big Brother…

• seve1000

Medlem
    29 juni, 2010 vid 06:12

…hmm ja det är på egen risk man bor i en trång Studio med mig….arghh.

Sida 2 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Välkommen till King of Paradise

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.