Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Välkommen till King of Paradise
-
Taktiken enkel: balans. Min fru har varit i Österrike och åkt skidor samt varit ute på seglingstur utan mig. Nu var det min tur. Inga som helst protester. Eftersom jag kan sköta jobbet på distans drabbar det inte heller semesterplaner.
-
balans,nja min vågskål står redan i botten hos oss, men då kan den väl inte heller tippa över mer än vad den redan gör eller?
-
MacTS;618560 wrote:Mården: Jag har samma problem som du…har inte riktigt tagit upp denna idé hemma än att jag ska dra iväg själv till Grekland.
Tar tacksamt emot tips hur man “säljer” in till frugan? Har funderat på att erbjuda en Ullared-resa för henne med mitt kreditkort, undrar om det kan funka?Så här går det till:
– hej lilla hjärtat, jag ska åka till Karpathos ett par veckor i Juli, vill du och barnen åka med?
– oh ja gärna! Får vi bo på samma fina hotell?
– jajamensan, och som vanligt så betalar jag allt inklusive alla glassar och drinkar som ni tar ut i baren hela dagarna.
– Då åker vi hemskt gärna. Vi kommer gärna och tittar på när ni surfar på eftermiddagarna.
– OK, då bokar vi en extra bil som ni kan ha när ni hälsar på oss nere vid speedstadion.
– Puss & kram, lilla hjärtat! -
Yes, då var det bokat 22-29/7 Fy faan va jag längtar 🙂
//Björn
-
Ubersnabba Dirk jan Knol är på. (han var snabbast på VM i Karpathos förra året 42 knop med sina Loft Sails Blade 6.2, HTS SR 49 och Caspar Speed 25 )
-
Gött då blir det lite konkurrens om snabbast på HTS!
Om jag en kommer runt banan då vill säga?Kul med mycket folk i alla fall.
-
Tydligen vill TV5 spela in “nästa version av BigBrother” i ert rum.
-
Schill: ja, det är min förhoppning… Skall försöka övertala honom.
Lasso: Jag känner ju (nåja, han slog ut mig i 16-dels finalen i Flipper SM härom året) snubben som var den stora profilen i första säsongen av Big Brother…
-
…hmm ja det är på egen risk man bor i en trång Studio med mig….arghh.
Logga in för att svara.