Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Välkommen till King of Paradise
-
Quote:Ni som ännu inte bokat, kom igen nu!!!
Detta event is THE shit och det finns gott om biljetter både 22 och 29/7.
Vad väntar ni på?en bräda att åka på.. :tongue:
-
Chris Schill lever på att hyra ut brädor, även speedplankor… :rolleyes:
-
Jag har bokar hämtning vid flygplatsen av alla grejor för dem som flyger från Landvetter den 22/7. Ni som anländer med andra plan, vv kontakta Chris Schill själva så att dom är där med lastbilen när ni landar.
-
Ryktet på stranden säger att även Trollhätte-Pett är på!
Correctomundo? -
Vet inte om jag har drömt detta men ska det vara någon speedclinic också ? I fall att så vore det kanon om någon kunde filma från stranden och så kunde man gå igenom matrialet på en tv i centret efteråt. Grymt lärorikt när någon direkt kan visa vad man gör fel. Hoppas…
//Björn
-
Jag har fått en rumskompis:-)
Skrubben lär bli trång men ruskigt trevlig!Fan va det skall bli gött att komma iväg.
-
En helt annan sak, fotografering. Alla uppskattar om det tas mycket bilder på en själv. Därför uppmanar jag att alla hjälps åt att ta bilder på varandra när vi kör. Vi kommer även ordna en fotosession, troligen på lördag den 24/7 15-16.00, då bör alla som kan vara på vattnet.
-
Börjar närma sig, hoppas alla är fit for fight för det som kanske väntar…kollade igenom datorn och hittade dessa bilder som frugan tog från stranden.
Logga in för att svara.