Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Välkommen till King of Paradise
-
Haha, Lasso! Där har ni en medelvikt över 100kg, mina damer och herrar! Stackars våran lilla Opel Astra som fraktade runt oss 4 hela veckan… 🙂
-
Team Mythos och del av Team MRT, looking good;-)
Jag har också laddat upp några tusen bilder på Jespers server.
Mer är på väg.
-
Jäklar i …. det var riktigt imponerande:shocked:, sällar mig till skaran och lyfter på hatten.
GRATTIS Anders!!! Vilka repor!Måste även komentera dessa vackra hästar, eller var det Alpha´hanarna som tågade mot solnedgången, somliga med sikte på en Mythos. :cool2:
Jodå, så att nädå!!!
😉 -
Stort grattis Anders, välförtjänt efter all tid och träning som du lägger ner! Önskar dig fler rekord innan du kommer hem.
-
Grymt Anders, grattis !
Lyckades du trycka i dig en hel UFO så blir jag ytterligare
impad. -
Tack alla!!!!
Idag blåser det också, dock mer från nord. Så kryss är som ett världskrig, känns som 700 meter kastfall. Slörarna, eller rättare sagt länsarna blir en bra toppfart men efter 4-5 sekunder hamnar man antingen på land eller tappar all fart. Sedan är jag lite mör efter gårdagens 40 repor (det är ganska många här där man bänder rigg varje sekund). Postar dock ändå upp en hyggligt bra avarage från idag!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
andersbq;623675 wrote:Fick till det riktigt bra idag. Slitit som en gnu på alla kryssar (och starter), lyckades till slut ta Mackes 5×10 sek från förra veckan med råge.
http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=65109&uid=2558
Det ska jag fira med en UFO.
Livet leker!!Grattis Anderspappan. Nu e de bara å öka
-
Lasso;623706 wrote:Bjuder också på dessa coola reklamfoton…hur sköna som heslt, Lekt med dem i Photoshop så klart
Goa Gubbar…. Ta 4:a och betala för 3
Logga in för att svara.