Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Välkommna en Norrlänning till Göteborg
-
Välkommna en Norrlänning till Göteborg
Publicerad av chrilleg66 på 15 december, 2008 vid 15:42Flyttar ner till Götet efter jul så kommer behöva många tips på spots och andra saker att fördriva fritiden med.
Så någon som vill ta sig an en förvirrad 33 årig norrlänning och visa runt så hör av er.
Bor i princip på E6:an hörde det var bra ur kite synpunkt:)skotten svarade 16 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Välkommen ner till Gbg!
Passa på att önska dig en regnponcho i Julklapp….Mvh
Mikael -
Välkommen till Götlaborg.
Vi har bilköer, Patrik Sjöberg, Stonefunkers och ett jävvla glatt humör.hälsningar Erik
-
välkommen! hur funkar förmiddags vardagssurf i dina arbetsrutiner?
blev det nåt kap verde? jag la ner planerna för det o siktar på australien istället… -
WakeNils;521191 wrote:välkommen! hur funkar förmiddags vardagssurf i dina arbetsrutiner?
blev det nåt kap verde? jag la ner planerna för det o siktar på australien istället…Brukar kunna fungera ibland. Bara att höra av dig.
Ja kap verde ligger fortfarande på lut.. Är sugen men lägger kanske oxå pengarna på något längre bort.. -
NN4AN_Mike;521154 wrote:Välkommen ner till Gbg!
Passa på att önska dig en regnponcho i Julklapp….Mvh
MikaelTack för det..
Ska kast byta skoterstället mot regnställ.
Kommer nog bli lite segt utan snö..
Här kan man ju Snökitea nov till mars…
Men varför köra snö när det finns 4 gradigt salt vatten:) -
Nils la ju bara ner Kap V för att det inte går att hitta resor dit. Välkommen ned! Var kommer du bo?
-
Härlig med folk som uppskattar en regnig tisdagsförmiddag i 4-gradigt vatten. Välkommen!
-
@nordstedt 521238 wrote:
Härlig med folk som uppskattar en regnig tisdagsförmiddag i 4-gradigt vatten. Välkommen!
Jag tror jag hade föredragit snön. Göteborgsvädret är ganska deprimerande.
Efter mina tio år i Oslo så lärde jag mig att uppskatta snön.Ytvattnet är fortfarande 5 grader :laugh:
http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=10670&l=sv -
Häng med och kita till helgen, på söndag skall det vara 9grader varmt, sydväst och 12-13 m/s, antagligen som en bra sommardag i norrland. Drar nog ut en sväng på torsdag lunch med.
-
Fixa lite snö på Nydala eller djupsundetvästerlångslädan. Jag åker upp på fredag och då vill jag fan åka…
-
sourra;521224 wrote:Nils la ju bara ner Kap V för att det inte går att hitta resor dit. Välkommen ned! Var kommer du bo?
Redbergsvägen…
Kommer ner till den 5:e jan, så ska försöka fixa lite snö på nydala tills du kommer upp. Är i Umeå över jul/nyår.
Fast i dag regnar det nästan och är ett par plus..:mad2: . -
Blir nog fint det! Du får komma över till Johannebar och ta en öl med J-bergsmaffian vid tillfälle. Annars ses vi stranden.
-
Jävla regn… Vi får väl hoppas att isarna är tjocka i alla fall så vi kan köra med stål på fötterna.
Logga in för att svara.