Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Välkomna in i butiken
-
Välkomna in i butiken
Publicerad av paddy på 19 mars, 2000 vid 21:49Nu är hemsidan äntligen klar. Jag ber om ursäkt för dröjsmålet.
NU KÖR VI…
Välkomna in i SURFSHOPEN PÅ NÄTET; http://www.surfersworkshop.comMvh
Patrick
Surfers Workshop Malmö
anonym-anvandare svarade 24 år, 12 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Fin sida och kul med lite mera konkurens i Skåne området!
Men går det inte att skriva ut lite priser??/J
-
Bra jobbat!
Vad jag har förstått säljer du bla BIC grejor. Säljer du även Techno paketen, dvs komplett med rigg och mastfot (Logic 7.8), ja allt som behövs?
-
Lite seg, ska det behöva ta 5 min att klicka sig fram till taboubrädorna. Och var är priserna. Annars en snygg och rätt så informativ sida.
Det behövs mer surfaffärer men framförallt fler nybörjare.
GOODY LUCKY PADDY!! -
Hade det inte varit kul att ge lite fler komplimanger istället för all kritik.
Paddy har verkar ha jobbat hårt för att få upp sidan, det tog ju ganska lång tid… OK jag håller med, det tar lång tid att komma in till ex. TABOU sidan, men den som väntar på något gott…DEN ROCKAR /Patrick
-
Tack för alla synpunkter. Som ni vet är det svårt att få allt perfekt första gången. Jag ska ha alla ideér och tips i åtanke när sidan ska uppdateras.
NY mailadress har jag också fått; info@surfersworkshop.com
Har ni frågor så skicka ett mail direkt till mig, så slipper vi föra konversationen över konfen.Mvh
Paddy
Surfers Workshop Malmö
-
Precis, var var alla nybörjare hösten 99???
Drog dom när jag kom?Sidan är bra Paddy
-
Gott med ny surfdealer i Malmö! Var inte så kräsna och klaga på allt. Klart saker kan göras bättre med barnsjukdommar finns ju på allting.
Så kan man handla där istället för annorstädes i stan (öhhh)… -
Tips till förbättringar tror jag är uppskattas. Meningen är nog inte att klaga.
Logga in för att svara.