Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Välkomna till Haga Park 21-24/5
-
Yepp, Gustav är en klippa.
Kan man hitta aktuell ställning i cupen någonstans Gustav? -
Instämmer, härligt Gustav, stort tack.
Jäkligt fin gul XL overall jag fick med mig hem … hur nu det gick till… kanske blir ett vandringspris rentav 😀
-
Tack tack! 🙂
Som alltid är jag ju inte ensam i att arrangera. Så ta åt er alla ni som hjälper till!Totalställningen för Wallén Sport Speed Cup kommer inom kort. Jag saknade filerna från Mats Hartwig och MacTS från första deltävlingen så därför har inte resultatfilen från första deltävlingen uppdaterats. Jag har nu fått resultatfilerna från Mats men saknar Marcus. Maila mig dina filer så fort du kan Marcus eller Mattias J.
-
Surferboy;548376 wrote:Tack tack! 🙂
Som alltid är jag ju inte ensam i att arrangera. Så ta åt er alla ni som hjälper till!Totalställningen för Wallén Sport Speed Cup kommer inom kort. Jag saknade filerna från Mats Hartwig och MacTS från första deltävlingen så därför har inte resultatfilen från första deltävlingen uppdaterats. Jag har nu fått resultatfilerna från Mats men saknar Marcus. Maila mig dina filer så fort du kan Marcus eller Mattias J.
Gustav, se PM…filer skickade för länge sen som Mattias J har uppdaterat i resultat.
-
Resultatet från första deltävlingen i Wallén Sport Speed Cup som samtidigt kördes med AHD GPS Speed Challenge är nu uppdaterat och finns här: http://svfspeedcup.blogspot.com/
Summering av svenska cupen efter de två första deltävlingarna kommer inom kort på samma adress.
Logga in för att svara.