Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Välrdens snabbaste 65-åring lbj
-
Välrdens snabbaste 65-åring lbj
Publicerad av Knatte på 2 november, 2008 vid 16:57Såg i GP att lbj var med i GP (Göteborgs posten) idag i ett reportage om hur man blir världens snabbaste vindsurfande 65:åring 🙂
Hittade ingen länk på webbsidan. Men det känns ju som någon betarbetar GP rätt frisk när det gäller vindsurfing. Först Surfan för någon vecka sedan och lbj idag :tongue:badjanne svarade 15 år, 12 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Grattis Lasse,
Väldigt trevligt, jag vill också läsa artikeln om det är någon lyckas ordna fram den.
-
Grattis Lasse
Vi som håller igång “gubbsporten” får väl snart ha ett eget forum på Steffo.
SURFPENSIONÄRERNA -
Tyvärr så tog gårdagens upplaga av GP slut väldigt fort
På allmän begäran bifogas här artikeln via kort
Muta massmedia för en bra artikel behöver man inte göra
Räcker att ha rätt Surfutrustning och sen ut och köra
LBj -
Ja det var kul, många som läste den. Alla som jag känner faktiskt.
Det känns bra att det skrivs om en riktig seg gubbe, jag menar många andra “gamla gubbar” som fått publicitet är ju bara ut nån gång om året. Lasse kör ju (nästan) lika mycket som jag! -
Alltid kul när det dyker upp artiklar om vindsurfing i GP. :laugh:
-
@andersbq 513631 wrote:
Ja det var kul, många som läste den. Alla som jag känner faktiskt.
Det känns bra att det skrivs om en riktig seg gubbe, jag menar många andra “gamla gubbar” som fått publicitet är ju bara ut nån gång om året. Lasse kör ju (nästan) lika mycket som jag!Har förstått att det finns några som är trampade på tårna, jag syftade inte på någon speciell här på konfen, utan på andra gubbs som jag läst om förr i tiden… Senast för något år sedan. Jag tycker att vissa dyker upp bara när det vankas reportage, men i verkligheten så är dom nästan aldrig ute.
-
Ryktet gör gällande att Lbj:s största rival kittat upp sig med snabb lill-slalom… Hårdträning för dig nu, Lasse!
-
Jester;514255 wrote:Ryktet gör gällande att Lbj:s största rival kittat upp sig med snabb lill-slalom… Hårdträning för dig nu, Lasse!
Inga problem. Jag får väl bli snabbaste 66-åring då
Logga in för att svara.