Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Välrdens snabbaste 65-åring lbj

• Välrdens snabbaste 65-åring lbj

Publicerad av Knatte på 2 november, 2008 vid 16:57

Såg i GP att lbj var med i GP (Göteborgs posten) idag i ett reportage om hur man blir världens snabbaste vindsurfande 65:åring 🙂
    Hittade ingen länk på webbsidan. Men det känns ju som någon betarbetar GP rätt frisk när det gäller vindsurfing. Först Surfan för någon vecka sedan och lbj idag :tongue:

badjanne svarade 15 år, 12 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • surfan

Medlem
    2 november, 2008 vid 22:33

Vi gör vad vi kan för vår lilla sport 😀

• glader

Medlem
    3 november, 2008 vid 06:49

Trevligt, snyggt och bra reportage!

• klang

Medlem
    3 november, 2008 vid 07:20

Grattis Lasse,

Väldigt trevligt, jag vill också läsa artikeln om det är någon lyckas ordna fram den.

• badjanne

Medlem
    3 november, 2008 vid 07:29

Grattis Lasse
    Vi som håller igång “gubbsporten” får väl snart ha ett eget forum på Steffo.
    SURFPENSIONÄRERNA

• lbj

Medlem
    3 november, 2008 vid 09:27

Tyvärr så tog gårdagens upplaga av GP slut väldigt fort
    På allmän begäran bifogas här artikeln via kort
    Muta massmedia för en bra artikel behöver man inte göra
    Räcker att ha rätt Surfutrustning och sen ut och köra
    LBj

• andersbq

Medlem
    3 november, 2008 vid 09:46

Ja det var kul, många som läste den. Alla som jag känner faktiskt.
    Det känns bra att det skrivs om en riktig seg gubbe, jag menar många andra “gamla gubbar” som fått publicitet är ju bara ut nån gång om året. Lasse kör ju (nästan) lika mycket som jag!

• lbj

Medlem
    3 november, 2008 vid 09:55

AjAj missade bilderna

• marcus

Medlem
    4 november, 2008 vid 08:27

Gott Lassemannen, du är en förebild….

• hollister

Medlem
    4 november, 2008 vid 12:18

Alltid kul när det dyker upp artiklar om vindsurfing i GP. :laugh:

• andersbq

Medlem
    4 november, 2008 vid 17:03

@andersbq 513631 wrote:

Ja det var kul, många som läste den. Alla som jag känner faktiskt.
    Det känns bra att det skrivs om en riktig seg gubbe, jag menar många andra “gamla gubbar” som fått publicitet är ju bara ut nån gång om året. Lasse kör ju (nästan) lika mycket som jag!

Har förstått att det finns några som är trampade på tårna, jag syftade inte på någon speciell här på konfen, utan på andra gubbs som jag läst om förr i tiden… Senast för något år sedan. Jag tycker att vissa dyker upp bara när det vankas reportage, men i verkligheten så är dom nästan aldrig ute.

• jester

Medlem
    7 november, 2008 vid 13:18

Ryktet gör gällande att Lbj:s största rival kittat upp sig med snabb lill-slalom… Hårdträning för dig nu, Lasse!

• lbj

Medlem
    7 november, 2008 vid 13:54
    Jester;514255 wrote:
    Ryktet gör gällande att Lbj:s största rival kittat upp sig med snabb lill-slalom… Hårdträning för dig nu, Lasse!

Inga problem. Jag får väl bli snabbaste 66-åring då

• badjanne

Medlem
    7 november, 2008 vid 14:29

@Jester 514255 wrote:

Undrar vem det kan vara? 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Välrdens snabbaste 65-åring lbj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.