Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vänern lördag och söndag
-
Vänern lördag och söndag
Publicerad av andreasg på 11 augusti, 2006 vid 08:56Tänkte bara höra om det är någon som ska till Sanneboviken på lördag eller söndag Ric, Tote, Stefan, Jimmy, Martin, Henrik, någon ?
tote svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Skulle det inte vara kul med en downwinder från Sanneboviken till Ursand ?
-
Jag o jimmy funderar på att ta en tur i vänern på Lördag. Vi får se hur prognosen utvecklar sig.
-
AndreasG wrote:Gööt !!
Vi hörs.
var ligger stället ifråga?
-
-
AndreasG wrote:Skulle det inte vara kul med en downwinder från Sanneboviken till Ursand ?
ursand…. coolt namn. måste vara grymt!
-
Skulle va kull å testa lite andra ställen. men Båtgården får gå för mig imorn, bara man hinner nyktra till. Kommer väll vara där vid 2 tiden hoppas jag.
Vinden ser lite orolig ut inför imorn men ja hoppas på en resa till båtgården, annars kanske man får ta sig till Sanneboviken, men ja vet inte vägen dit. Andreas kan du skriva ditt nummer på Lidköping sidan eller skicka ett PM imorn ifall de blir så att ja vill komma..
-
AndreasG wrote:Tänkte bara höra om det är någon som ska till Sanneboviken på lördag eller söndag Ric, Tote, Stefan, Jimmy, Martin, Henrik, någon ?
Kan Tyvärr inte lördag men om vinden håller i sig till söndag så…=)
Ser ut att vara ett bra ställe på ost iaf!
Hoppas ni får vind imorn då.
/ Tompa
Logga in för att svara.