Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vanlig vindsurfing bräda på snön

• imported_macts

Medlem
    9 november, 2006 vid 13:10
    Jester wrote:
    Hmmm… Vad tror ni om en Starboard Hypersonic? Konkaviteter på 2cm på den brädan. Bra eller dåligt för snösurf? Vågar nog inte spänna upp mina cambersegel på vintern, iofs…

Konkaviteterna borde funka bra, själv ska jag bygga om min gamla monoski till snösurf i vinter

• rabbit

Medlem
    9 november, 2006 vid 13:58
    MacTS wrote:
    Konkaviteterna borde funka bra, själv ska jag bygga om min gamla monoski till snösurf i vinter

Nej!! Inte förstöra en gammal mono! 🙂

• hakman

Medlem
    9 november, 2006 vid 14:28

det lär ju gå att göra en massa spinoutfreestyle. Konsigt att killen på filmen bara körde switchvolcano, när det ser ut att gå att få runt grejerna i en spock. Spinout-flaka kan nog också funka. coolt i vilket fall.

• jester

Medlem
    9 november, 2006 vid 14:39

Nu har jag iofs bestämt att det inte blir någon snö och is i vinter. Iaf här på västkusten…

• imported_macts

Medlem
    9 november, 2006 vid 19:48
    rabbit wrote:
    MacTS wrote:

Nej!! Inte förstöra en gammal mono! 🙂

Har faktiskt tänkt ut och testa monon i flera år (var väl sisådär 20 år sedan den användes) men det har inte blivit av så nu ska den offras

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vanlig vindsurfing bräda på snön

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.