Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vanlig vindsurfing bräda på snön
-
Vanlig vindsurfing bräda på snön
imported_macts svarade 18 år, 4 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar
-
Jester wrote:Hmmm… Vad tror ni om en Starboard Hypersonic? Konkaviteter på 2cm på den brädan. Bra eller dåligt för snösurf? Vågar nog inte spänna upp mina cambersegel på vintern, iofs…
Konkaviteterna borde funka bra, själv ska jag bygga om min gamla monoski till snösurf i vinter
-
MacTS wrote:Konkaviteterna borde funka bra, själv ska jag bygga om min gamla monoski till snösurf i vinter
Nej!! Inte förstöra en gammal mono! 🙂
-
det lär ju gå att göra en massa spinoutfreestyle. Konsigt att killen på filmen bara körde switchvolcano, när det ser ut att gå att få runt grejerna i en spock. Spinout-flaka kan nog också funka. coolt i vilket fall.
-
Nu har jag iofs bestämt att det inte blir någon snö och is i vinter. Iaf här på västkusten…
-
rabbit wrote:MacTS wrote:Konkaviteterna borde funka bra, själv ska jag bygga om min gamla monoski till snösurf i vinter
Nej!! Inte förstöra en gammal mono! 🙂
Har faktiskt tänkt ut och testa monon i flera år (var väl sisådär 20 år sedan den användes) men det har inte blivit av så nu ska den offras
Logga in för att svara.