Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › var åka på sista minuten?
-
var åka på sista minuten?
Publicerad av anonym-anvandare på 2 augusti, 2004 vid 15:01vart ska man åka för att få en bra windsurfing vecka med sista minuten?
anonym-anvandare svarade 20 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Kanarieöarna!
Bra med vind och bra uthyrning av prylar.
/Magnus -
Gran Canaria (t ex Pozo o Vargas), Tenerifa (t ex El Medano) eller Fuerteventura (t ex Sotavento o Corralejo) är kända tillhåll för surfare, för medelgoda och bättre.
/Magnus -
NEJJ!!MAN ÅKER TILL KARPATHOS i gredklan tusen gånger billigare tusen gånger vindsäkrare tusen gånger mer lättillgängligt Apollo lör dit!Åker nästa ons för tredje gången denna sommarn
-
Åker nästa ons för tredje gången denna sommarn ?? Växer det pengar i din trädgård???
-
Svårt att tro att det blåser mer hos grekerna än i Pozo!?
-
Titta vindguru. verkar blåsa ut av bara helvete i Karpathos, ser ut som maui… nästan.
Men härligaste skulle vara att åka till Qualansiyah – Socotra Island, Yemen. -
Var bor man på Karphatos? Måste man ha med egna prylar?
Undrar Anders
-
Jag tror både chris schill (f2-center?) och club-mistral finns på plats. Tysk ordnung med grekisk omgivning!
Jag behövde inte ens bära grejjorna till och från vattenbrynet när jag skulle luncha!!Båda centren har några olika spots väldigt nära varandra men med olika svårighetsgrad, dock inga vågor. Men det betyder ju att det går att segla riktigt fort där.
Om du kör charter kan du bo i Pigadia (20min med moppe) eller Amopi (10 min med moppe). Eller så flyger du dit och
bor på hotellen i surfviken.
Mistral eller de andra fixar nog det.Jerker
-
Tjena!
Det hära KARPATHOS verkar ju riktigt nice, men funkar det oxå på vintern nov-feb…
//tobbe -
Vet ej
Club mistral har en vädertjänst och en tabell med vindstyrkor och temperaturer.
Kolla under destinations/karpathos/weather det såg nog lite segt så sent på året.Jerka
Logga in för att svara.