Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????
-
Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????
dakant svarade 20 år, 5 månader sedan 27 Medlemmar · 43 Svar
-
Klanka inte på monoskis! finns inte mycket häftigare att se på vintern! när en avdankad 80-tals yuppie kommer glidande i sin neonfärgade skidoverall på en 2m monoski. Ger lätt ståpäls!
förresten, varför är det ingen som byggt monoski till kiten? -
Jag klankar inte, helt seriös. Men kollar man Acocalypse snow så lär man ju sig att monokillarna är onda.
-
backe, menade inte att du klankade ner på mono, va mest mot ozzcar men ditt inlägg va sist å jag va för lat för att svara på rätt.. sorry.
jag vill ju va en såndär tuff kille so dom i apocalypse som glider runt på monoski å jagar snowboardåkare! backscratch å helikopter.. finns inget snowboardtrick som slå dom! mmmmmmmmm..ska köpa en cerise våtis, neonfärgad drake å en rosa fin vattenmono så ska ni få se på åka av! ska man ligga å göra snabba hoppsvängar hela dagarna… skulle man va kung på stranden!
-
Tänkte bara säga att dessa töntar som började denna tråd ska ignoreras, inte värt att kommentera dem. Skäms över dem fastän jag själv windsurfar och ser kitesurfing som ett kanonkomplement. Tycker man inte det så håller man sig till windsurfing och håller käften. Hur svårt är det egentligen?
-
Eru komiker på heltid eller?
Fan skriv lite fler kul inlägg. Helt underbart!
Folk med komplex är alltid så roliga.
/H
-
Jag har länge velat känna mig riktigt tuff. Jag har övervägt att skaffa mig adidasbyxor och en BMW 3-serie och köra runt i Malmö och lyssna på persiens motsvarighet till smurfhits. Tyvärr är BMW ganska dyra och jag vet inte var man hittar smurfhits på arabiska. Eftersom Hallandsåsen inte håller måttet för att åka monoski är jag tvingad att hitta en annan disiplin. Blotta tanken att se mig själv glida fram på vattnet iförd en neonfärgadsparkdräkt på en bräda stor som en “optimistjolle” är onekligen mycket frestande. Problemet är bara det att det kräver en bil av monumentalamått bara för att få in brädan. Lägg därtill ett par segel och en mast. Att spänna fast brädan på ett takräcke är att skylta inför hela världen att man är en neon-fjolla och det vill man ju inte om man ska verka tuff.
Denna tråden har hjälpt mig hitta rätt. Jag har tänkt bli sveriges tuffaste vatten-monoskiåkare. Ni kommer att stå och dregla förstummade på stranden när jag i triumf åker förbi er på min vattenmonoski iförd min specialsydda spandexdräkt.
-
trassla du in dina hundra meter gummisnoddar i röven istället!
-
Kan inte alla bara skita i denna diskussionen nu? Det ska jag göra nu iallfall, tröttsam att se eländet…Tack o adjö för denna tråden.
-
Svar till:
ni ser ut som fjolliga sprattelaper när ni hoppar och vrider på armar och ben. sen att allt går i slowmotion gör ju inte saken coolare. på 80 talet brädseglade man idag windsurfar man istället! kite är en fjollig sport för småungar som kommer ifrån skogen, typ markaryd!
[/ QUOTE ]
Fan du har rätt…
Hehe… Moa e från geMarkaryd.. -
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!
Det var den roligaste tråden på länge.
Mer galla åt folket, bara vi kan garva åt det!
Logga in för att svara.