Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är bäst i Shlm i helgen?

• kesoone

Medlem
    4 juli, 2010 vid 21:03

Tyvärr har jag inga bilder men någon kanske knäppte ett eller två kort från Kapellskär? Grym surf där idag. 1.8sjömil full planing med 7.0. Helt underbart väder och säkert 15 båtar ute på böljan 😀
    Om det var bäst här eller någon annan stans har jag ingen aning om, ni ser ut att haft kanon i Fituna också!
    Idag har jag garanterat satt pers. hastighetsrekord i alla fall 😀

//Andreas

• g_l

Medlem
    5 juli, 2010 vid 05:54

Grattis alla ni som litade på att brisen skulle infinna sig – och hittade den! Vi övriga får väl glädja oss åt att ha fått pluspoäng av familjen (eller att ha gjort nåt annat skoj…?).

• henryk

Medlem
    5 juli, 2010 vid 14:03

Lite fler bilder från en skön dag ….

• henryk

Medlem
    5 juli, 2010 vid 14:09

På vägen hem stannade vi vid Robbans pizzabutik i Tumba – största pizzan jag sett på länge – täcker hela lunchbrickan under … (man undrar hur stor familjemodellen e)

• henryk

Medlem
    5 juli, 2010 vid 14:10

som sagt…

• vindsokaren

Medlem
    6 juli, 2010 vid 19:49

Ser nästan inte ut som sverige!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är bäst i Shlm i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.