Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VAR ÄR SM??!!!!!!!
-
VAR ÄR SM??!!!!!!!
Publicerad av piloten på 29 augusti, 2003 vid 12:00I Skanör? Visst! MEN VAR DÄR?!
Har inte varit och letat själv men min bror ringde från skanör och undrade om jag visste var folk höll hus. Helt tomt på kitare enligt honom. Snälla ni som vet, informera mig så jag hittar dit. Vill ju inte missa detta spektakel.preppie svarade 21 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Antar att det är på samma ställe som i fjor.Om det blåser ostliga vindar(?) så är dom nog i ljunghusen. Nästan direkt efter bron.
-
Ja det skulle inte skada med lite info om var man kan hitta alla kitare. Utan att vara en bessevisser så skulle det vara lite mera info runt omkring detta. Man skall ju inte behöva mara med i ” det häftiga gänget” för att hitta eller…
För att få massmedia och publik så måste det ju för f*n framgå vart man kan tänkas hitta detta spektakel. Går man in på deras hemsida så finns det en dålig bild över vart skanör ligger. Skulle tro att även Kiruna & Östersunds invånarna vet detta utan en skiss men.. Lägg ut lite länkar eller info om deom tilltänkta platserna som kan vara av intresse så skall Ni se på f*.Mvh
Micke
-
Håller helt med.
Ställer inte Red Bull något krav när dom går in och sponsrar.
Totalt katastrofal information om evenemanget.
Är det en klubb för inbördes beundran eller?? -
Helt jävla otroligt!!
Detta måste vara den sämst arrangerade tävlingen alla katogorier i Sverige !!
Vem fan skall man kontakta!! Ingen info på megaevents hemsida och visst fan är det någon från organissationen som läser denna sida eller…!!!
Dags att ta öberdenna tävling och meddela Redbull Sverige hur jävla illa detta har skötts!!För helvete ge oss en kontaktman!! Om detta inte ges en riktig förklaring så skall jag se till att det är någon annan som får arrangera detta framöver ( Känner en del folk på Redbull både i Sverige och I österike !!
See You !!
-
Det satt uppsatt information vid Skanör att tävlingen flyttades till Ljunghusen. Sluta klaga för fan, du får ju komma i tid!!
Logga in för att svara.