Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är vinden?

• Var är vinden?

Posted by pettan on 16 september, 1999 at 09:58

Den här sommaren tycker jag har varit helt ok, men sista veckorna har det varit total vakum (åtminstone i Sthlm & på helgerna på Öland), vad är det som händer?
    När var det en sån här vindstilla september sist? Förhoppningsvis håller sig vattentempen längre än vanligt.

tt

stefan-v replied 25 years, 3 months ago 4 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • tt

Member
    16 september, 1999 at 10:20

Borta med vinden!

TT

• steffo

Member
    16 september, 1999 at 10:38

Det ser ut som ostan är på väg in med början på Söndag och verkar hålla i sig några dar.

//Steffo

[link]http://grads.iges.org/pix/euro.slp.html[/link]

• stefan-v

Member
    16 september, 1999 at 17:41

Varning för Söderarms rapport. Kan leda till rena bom-körningen. Jag brukar dra av minst 2-3 ibland 4 m/s från rapporten. Men så plötsligt kan det vara väldigt rätt, även om det inte varit det i sommar. Jag har kollat ett par gånger varje dag hela sommaren!!! Mvh Stefan V Rosl Brädsegl (klubbstugan vid Kapellskär helt rätt vid vindar ost till sydväst och lite till i dessa marginaler, 1 timmes restid från Roslagstull Sth!).

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är vinden?

You must be logged in to create new discussions.