Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var blir vinden av…

• Var blir vinden av…

Publicerad av anonym-anvandare på 14 april, 2000 vid 15:52

Man väntar och väntar, var har vinden tagit vägen. Det är bud på att sälja alla sina små prylar och köpa något stort, man kommer inte slita speciellt mycket på sina segel som är mindre än 6.0…..
    Vad har hänt…
    Man får kanske konvertera till någon okult natursekt och tillbedja vindguden, vad vet jag.

/M

racer svarade 24 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • racer

Medlem
    15 april, 2000 vid 05:43

Vi får hoppas att vi får slita skiten ur grejorna under 6.0m, det är ju mycket roligare segling, men all tid på vattnet är kul!!!

• racer

Medlem
    15 april, 2000 vid 05:49

Jag igen!!! Jag har två gudar som jag ständigt tillbedjar, Torsten och Törsten – Vind och Ölgud, funkade i vintras i allafall 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA