Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var bor man i Hagapark?

• Var bor man i Hagapark?

Publicerad av nicko_ på 22 juli, 2003 vid 11:06

Tjena!
    Tänkte glida ned med surfbussen min till Hagapark. Jag bor då i bussen. Var bor man bäst och är det tillåtet att bo i bussen överallt? Någon som vet?

anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • imported_macts

Medlem
    22 juli, 2003 vid 12:04

Fågeltornet (nära Haga) eller Kleva (längre bort). Fråga nån på stranden om vägen

• styret

Medlem
    22 juli, 2003 vid 12:20

fågeltornet: istället för att köra in på surparkeringen längst ner på haga parksvägen tar man till höger precis innan surfparkeringen. Då kommer man in på en grusväg med en del hus på. längst bort på vägen kommer du till en stor grusparkering, du är där.

Kleva: Kör upp till stora vägen igen och följ den ca: 4 km söderut. efter att du har kört IGENOM radbyn lilla frö/kleva så är det den första nerfarten till höger (asfalterad). Minns inte om det är skyltat. Isåfall står det kleva (det är där nere själva byn ligger) sen följer du den asfalterade vägen så att du strävar västerut (neråt) hela tiden. längst ner vid en T-korsning kan man svänga åt vilket håll som helst. antingen åt vänster och sen första höger och man kommer till badplatsen där väldigt många övernattar. finns oväntat fräscha utedass.
    eller åt höger och sen ta andra nerfarten åt vänster så ligger det ett lite mer undandgömt ställe (trots husen vid korsningen)

• nicko_

Medlem
    22 juli, 2003 vid 12:38

Tackar tackar…
    Nu håller jag tummarna att man kommer att kunna gå fritt från sand och sjögräs med min 50 cm fena laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2003 vid 12:40

det finns nog lediga fågelholkar,
    muhaaa…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var bor man i Hagapark?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.