Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var e alla Lövstasurfare ???

• pete

Medlem
    29 oktober, 2016 vid 08:43

Ta’t lugnt med grejorna i shorebrejket, Henryk! 🙂

• henryk

Medlem
    29 oktober, 2016 vid 13:36

:-D. Var ju förvånansvärt bra på Lövsta idag, perfekt riktning, hyfsat tryck i 6,6 an…. dök upp ett antal gubbs som skulle ut när jag packade ihop, trevligt – lite som 80-talet va tillbaks 🙂

• mrquality

Medlem
    31 oktober, 2016 vid 10:29

ahahaha.:grin: Jag var där och tror att jag har pratat okså med dig, men det gick åt helvete för mig hade en 6.7 och efter bara 10 min hamnade på brygga. 🙂

• henryk

Medlem
    31 oktober, 2016 vid 12:29

Joraa – såg att du tog upp grejerna på bryggan, var nog det enda rätta att göra i det läget… bara att komma igen, men kanske inte sticka ut i så mycket vind med dom prylarna 🙂

• mrquality

Medlem
    31 oktober, 2016 vid 14:23

@henryk 742048 wrote:

Joraa – såg att du tog upp grejerna på bryggan, var nog det enda rätta att göra i det läget… bara att komma igen, men kanske inte sticka ut i så mycket vind med dom prylarna 🙂

Jag är fortfarande i nybörjare nivå, tänkte kunna hantera vinden med min utrustning men formligen ska fortfarande lära känna min bräda och segel och framförallt ska går ut med 5-8 knot i dags laget. Enligt windytv det var 11 knot i lördags. Kanske behöver en mindre segel när det blåser mycket, såg att du hade en hel serie seglar. Största problem var att jag trodde att jag var 100% i form men jag hade fortfarande lite förkylning i kroppen. Men jag kör på 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var e alla Lövstasurfare ???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.