Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var f-n är vinden?

• hampuss

Medlem
    16 april, 2009 vid 16:53

habo har funkar riktigt bra de senaste två dagarna! bra tryck i 5,3 och helt platt vatten…

• rasmus_w

Medlem
    16 april, 2009 vid 18:57
    getwet;540899 wrote:
    Det beror nog på att jag nu fått hem alla nya 2009 grejer, då brukar det inte blåsa på sisådär minst en månad, det vet väl alla numera.

Å andra sidan så brakade min buss ihop nere på Öland, och de flesta surfprylar fanns i den. Plus att jag kommer vara upptagen med vård + sjösättning av träbåt de närmaste två helgerna och det ger inget urymme för surf. Alltså kommer det blåsa i minst två helger.

• robin

Medlem
    16 april, 2009 vid 19:08
    Bjornen;540903 wrote:
    Grrrr !!!

Absolut, men då kanske vi skulle ta en färja lite längre ut till Blidö (har hört att det ska vara speedvänligt på nordligt…) 😉

//Björn

Det har jag också hört, men dessutom har jag hört att det är jättekul att speeda bland stora vågor med mig och Dala Lama:-) Det om något måste vara action!

• bjornen

Medlem
    17 april, 2009 vid 14:04

Faan prognosen på lördag ser ju bra ut för blidötrakten. Lite svalt men soligt och VIND 🙂 Hmm får nog skippa ölen i kväll och käka pasta i stället 😀

Kul att SMHI också¨har fattat att det blir nordligt :tongue:

//Björn

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 14:09

Blidö!!!? Vart kör ni då? Jag funtar på att köra i soluppgången imorrn..

• bjornen

Medlem
    17 april, 2009 vid 15:10
    stoorfaen;541130 wrote:
    Blidö!!!? Vart kör ni då? Jag funtar på att köra i soluppgången imorrn..

Bromskärs bygga, bara att segla rakt ut. Vi är kanske några som åker i morgon om prognosen håller. Kom gärna dit och segla med oss i så fall.

//Björn

• nissex3m

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:02

Om det blåser nordligt ser ju Bromskärs Brygga sådär ut… Eller är jag fel ute?

• bjornen

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:24
    NisseX3M;541145 wrote:
    Om det blåser nordligt ser ju Bromskärs Brygga sådär ut… Eller är jag fel ute?

Beror nog lite på vad man är ute efter. Kan nog bli bra…http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=33094&uid=2783 Framförallt är det väl norrut som mesta av vinden verkar vara i morgon. Jag är i alla fall glad om jag planar 😀

//Björn

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:44
  • nissex3m

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:45

OK, vet ni vilken tid ni kommer vara där? Vill inte gärna vara ensam, speciellt om det blåser frånlandsvind och är 4 grader i vattnet…

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 21:35

Fuck, jag blev låst…sorry “eject, eject!”

• bjornen

Medlem
    18 april, 2009 vid 06:43
    NisseX3M;541157 wrote:
    OK, vet ni vilken tid ni kommer vara där? Vill inte gärna vara ensam, speciellt om det blåser frånlandsvind och är 4 grader i vattnet…

Vi är 3st som åker från Sthlm runt 10 tiden och hoppas vara på vattnet ca 12. Du kan nå mig på 0736882049 om du vill.

//Björn

• surfen

Medlem
    18 april, 2009 vid 12:55
    stoorfaen;541224 wrote:
    Fuck, jag blev låst…sorry “eject, eject!”

Själv så stack jag till Öregrund, herre jävlar vad det blåste och snöade, flingor större än fiskmåsar. Två timmar kanon surf…

surfen

• imported_macts

Medlem
    18 april, 2009 vid 13:12

Å jag och Sandro (Flying Dutchman) fick oss en lite åktur i byiga nord-vindar i Gävle…ingen tokvind, vi körde 7,8 med bra tryck (båda är fullvuxna pöjkar på ca 95 kg)…men va fan, grymt skönt att ha premiären avklarad!

• bjornen

Medlem
    18 april, 2009 vid 14:55

Sitter o väntar på färjan efter en grymmesegling. Klarblå himmel och 11-12ms. Najs 🙂

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var f-n är vinden?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.