Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var f-n är vinden?
-
Vinden är f-n här nu 🙂 Känns som det brisar överallt. Skåne gick ju av hårt denna vecka (missade det tyvärr) men vårt kära Varberg levererar trots inga prognoser. Här är två bilder från idag. Kommer mer sen, och film såklart. Ni vet var 😉
Personligen är jag nyfiken på hur det var på Öland idag. Nordligt 8-11 borde ju blivit en grym venturieeffekt i kalmarsund. Någon som seglade typ Haga idag med smågrejor?
-
O några bilder från Blidö idag, kändes ju lite tungt i början när det började snöa… Men det blev bättre.
-
Riktigt fina bilder Jesper!
Ser lite svalt ut trots att Björn försäkrade att det var hur varmt som helst:D -
-
Sweet! Den där jävla “Sjöbris” drar ju lätt upp stans sjukaste svall! Men det ser ju fint ut! Själv körde jag Östernäs brygga igår på 5,7 och det gick av ordentligt!
-
Funderar på att “nåla” den här tråden… ja, ja, det laddar upp till första helgen i juni… nationaldagssurf! Kom ihåg var ni läste det först, ah!
-
Från och med den 1 Juni så kommer det att blåsa alla måndagkvällar får då har jag varit tvungen att lova tjejen att börja dansa med henne för att kunna syssla med min favorithobby.
Med andra ord.. hela sommaren varje måndagkväll så kommer ni få fina prognoser!
Logga in för att svara.