Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Var fan ska man åka!!!!????
-
Var fan ska man åka!!!!????
Publicerad av kasimir på 9 mars, 2006 vid 12:23Fuerteventura verkar bra men om man vill komma undan billigt så blir det ospecifiserat boende och då kan man ju hamna på fel sida av ön. Hurghada är ju inte så vindsäkert i april plus att man kan hamna jävligt snett där också. Till Marocko finns det bara dyra flyg. Tarifa verkar bra men Spanien är ju dyrt så boende för en ensam resenär lär ju inte vara så billigt. Fan kan nån hjälpa mig snälla har fan inga ideér kvar.
luuddee svarade 18 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
kasimir wrote:Fuerteventura verkar bra men om man vill komma undan billigt så blir det ospecifiserat boende och då kan man ju hamna på fel sida av ön. Hurghada är ju inte så vindsäkert i april plus att man kan hamna jävligt snett där också. Till Marocko finns det bara dyra flyg. Tarifa verkar bra men Spanien är ju dyrt så boende för en ensam resenär lär ju inte vara så billigt. Fan kan nån hjälpa mig snälla har fan inga ideér kvar.
det e ju mängder av folk som åker till tarifa i april och maj…. -
Men Fan e det inte dyrt att bo där? Fast det hade varit jävligt kul. Kan vi inte styra upp nått?
-
kasimir wrote:Men Fan e det inte dyrt att bo där? Fast det hade varit jävligt kul. Kan vi inte styra upp nått?
det e inte dyrt…
-
kasimir wrote:Fuerteventura verkar bra men om man vill komma undan billigt så blir det ospecifiserat boende och då kan man ju hamna på fel sida av ön. Hurghada är ju inte så vindsäkert i april plus att man kan hamna jävligt snett där också. Till Marocko finns det bara dyra flyg. Tarifa verkar bra men Spanien är ju dyrt så boende för en ensam resenär lär ju inte vara så billigt. Fan kan nån hjälpa mig snälla har fan inga ideér kvar.
åk till hawaii om du vill åka till ett dyrt ställe…
-
Här i El Médano är det asshysstt. Just nu kan jag fixa boende för tretio euro natten för en person.
-
Chohoo wrote:Här i El Médano är det asshysstt. Just nu kan jag fixa boende för tretio euro natten för en person.
Det var ju inte så billigt
-
kasimir wrote:Chohoo wrote:Här i El Médano är det asshysstt. Just nu kan jag fixa boende för tretio euro natten för en person.
Det går att komma ner billigare om man är fler och hyr lägenhet.
-
kasimir wrote:Chohoo wrote:Här i El Médano är det asshysstt. Just nu kan jag fixa boende för tretio euro natten för en person.
snåljåp -
Luuddee wrote:faen kase.. kan fixa boende i cabarete för 6 dollars natten
Fan va schysst! Men jag har redan bokat resa till Marocko nu. Vi ses i sommar. Ha det Luddelito
Logga in för att svara.