Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var får man tag i trimboxfenor?

• Var får man tag i trimboxfenor?

Publicerad av mtomas på 29 juni, 2005 vid 16:58

Så var det dags igen. Fenan skördad av uppflytet avloppsrör.

Är ute efter en knappt halvmeter lång trimboxfena. Ska köras med 9.0 på Bic Techno 152 l.

Var får man tag i en sådan?

M v h
    Tomas

safesurfer svarade 15 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • rillestark

Medlem
    29 juni, 2005 vid 19:41

Köpte just en hos SurfUnique. Fick den idag.

Surf Unique

Ser grym ut! cool.gif
    Hoppas det blåser fint i helgen!

Frid!

/Richard i Runemo

• mtomas

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 08:47

Skrämmer liv i en gammal tråd! Var får man tag i trimboxfenor?

• roding

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 08:50

Fråge Biceless på Surfspot, han hade nog några gamla fenor kvar tror jag..

• safesurfer

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 09:19

Jag har en fin´s international prepreg course race 48cm som är närmast oanvänd då jag bytte bräda kort efter. Jag vill nog ha 500kr annars byter jag boxen på den till tuttle och har den själv. Jag kan fixa ett foto på den i helgen.

• mtomas

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 09:37
    SafeSurfer;563976 wrote:
    Jag har en fin´s international prepreg course race 48cm som är närmast oanvänd då jag bytte bräda kort efter. Jag vill nog ha 500kr annars byter jag boxen på den till tuttle och har den själv. Jag kan fixa ett foto på den i helgen.

Har skickat ett meddelande till dig!

• bicless

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 09:47

Vi har annars rätt mycket trimbox i lager. Maila vilken storlek du vill ha så kan jag se vad vi har. Om du inte vet storlek så mail segelstorlek och brädans volym/bredd så kan vi lista ut. info@surfspot.se

Mvh

• safesurfer

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 20:47

Har nu ordnat bild på fenan ifall du är intresserad. Jag har den hemma så jag kan skicka den snabbt. Den har ett par år på nacken men är i fint skick då jag inte använt den. Min egen uppfattning är att fenor inte blir omoderna lika fort som brädor och segel.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var får man tag i trimboxfenor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.