Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var får man tag på Divinylcell…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 mars, 2005 vid 14:42

Fan vad seriös du e då! Har du långtråkigt nu när isen legat så länge? smile.gif
    Så noga brukar inte jag vara på mina egna brädor när jag gjort liknande skador, du kan få den divinycell jag har kvar, (men då får du laga mina brädor oxå…) obs skojar lite bara!
    Jag hade nog byggt upp med microballonger eller när man tänker efter så hade nog brädan fått en rejält stor klump Dr Ding som lagning om det varait min…

Johan

• gurra1978

Medlem
    2 maj, 2005 vid 18:59

Jag tänkte bara avsluta tråden med två bilder. Jag är mycket nöjd med min insats som epoxiamatör.

• gurra1978

Medlem
    2 maj, 2005 vid 18:59

Klart!

• herodude

Medlem
    2 maj, 2005 vid 19:16

fan vad fint det blev gurra, vad är det sista vita du lagt på? gelcoat???

• gurra1978

Medlem
    2 maj, 2005 vid 20:24

Svar till:

vad är det sista vita du lagt på? gelcoat???

[/ QUOTE ]

Eftersom nosens form var rätt knepig att forma om var jag tvungen att bygga till med gelcoat på epoxin. Över gelcoaten la jag sedan PP100 för bästa ytfinish. Sen lackade jag med sprayburk.

• oaxen

Medlem
    3 maj, 2005 vid 11:17

Imponerande, men vad är PP 100?

• gegga

Medlem
    3 maj, 2005 vid 11:50

Plastic Padding PP100
    Extremt lätt att spackla och slipa spackel
    härdar på 10 min.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var får man tag på Divinylcell…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.