Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var finns PA Surf?

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2002 vid 12:29

Han har lagt ner verksamheten helt!

• challgren

Medlem
    26 mars, 2002 vid 13:10

Det var ju faan på tiden.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2002 vid 08:28

Var det? billigare än så gick inte att köpa Och var man inte näjd så kunde man ju alltid gå någon till någon annan affär. Eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2002 vid 11:20

Jag tycker det är tråkigt om han har lagt ner. Den enda i Sverige som verkligen körde med riktigt låga priser. PA jag saknar dig.

• challgren

Medlem
    27 mars, 2002 vid 12:53

Det handlar inte ens om att vara nöjd…det handlar om att han ljög och lovade saker som han inte kunde hålla. Helt enkelt betedde sig ohederligt mot folk.
    Om man tycker att sådant ska finnas i sporten/branschen så förstår jag om man vill ha med en sådan handlare att göra…men annars…nej tack.
    Jag vill ha min spänning när jag surfar, inte när jag beställer nya pryttlar.
    Förresten, har inte den här diskussionen redan varit på konfen?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var finns PA Surf?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.