Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var finns vinden?

• Var finns vinden?

Publicerad av tobisa på 13 juli, 2007 vid 17:18

Gick in o kollade vinden idag…skulle ligga mellan 8-11 i landskrona.Tänker:d e klart man ska dit.Sätter mig på tåget och vad händer när man e framme efter 1,5 timme???absolut ingenting.helt vindstilla.Snacka om att bli knäckt.
    Ska ta tåget hem igen….TRor ni inte att d blir inställt så att man får vänta typ 1 timme
    och då missar man tåget till ystad med typ 5 minuter.
    Nä…d blir nog inte mycket mer landskrona för min del.

kasimir svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • olle-2

Medlem
    13 juli, 2007 vid 20:00

Östra Blekinge rockar, har kört min 9a 7 av de 10 senaste dagarna…börjar känna mig aningen sliten!

• yeeah

Medlem
    13 juli, 2007 vid 20:16

@Tobisa 397002 wrote:

Gick in o kollade vinden idag…skulle ligga mellan 8-11 i landskrona.Tänker:d e klart man ska dit.Sätter mig på tåget och vad händer när man e framme efter 1,5 timme???absolut ingenting.helt vindstilla.Snacka om att bli knäckt.
    Ska ta tåget hem igen….TRor ni inte att d blir inställt så att man får vänta typ 1 timme
    och då missar man tåget till ystad med typ 5 minuter.
    Nä…d blir nog inte mycket mer landskrona för min del.

vilken prognos läste du egentligen?? fanns en hint till vind på dmi men inte mer än så….

• kasimir

Medlem
    13 juli, 2007 vid 21:42

Själv lämnar jag aldrig sydkusten helst ska det vara vind inom socken för jag ska köra.
    Har ingen mobil Tobbe därför jag inte svarar men det är ordnat nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var finns vinden?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.