Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var häckar vi i morgon – Skåne

• Var häckar vi i morgon – Skåne

Publicerad av stellan på 31 oktober, 2003 vid 22:29

Ja för oss som inte vet var dessa secret spots ligger och inte är folkskygga. Funderar på hederliga Lundåkrahamnen. Någon annan som ska dit. Ser väl ut att bli bra. Nu när vi inte är så många som är aktiva kanske vi kunde vara lite mer ”öppna” om var vi åker (tänker på dessa sk secret spots) eller är det klubben för inbördes….?

rambo_johnson svarade 21 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • patrikol

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 22:34

Annars är dom ju inte Secret! Stellan wink.gif smile.gif Berättar dom så måste dom ju skjuta oss sen. wink.gif Ps Henke och jag skall ut i morgon också, kan höras om var vi tar vägen.

• stellan

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 22:40

Kanon – planerar dra tidigt. Finns det andra som vill veta var vi är så finns vi på 0703-918844. Antagligen på Public Spot.

• patrikol

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 22:50

He He cool.gif

• kitelife

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 23:43

Ring mig i morrn så visar jag gärna vägen… (om du svär till tystnad ; ) patrikol? är du på?

Det är i falsterbo så vi kör vägen genom malmö…

//Pan
    0735006266
    (för tillfället, blir snart det gammla igen)

• stellan

Medlem
    1 november, 2003 vid 07:16

Schysst – det är ju lite glest mellan kitare såhär års så det känns bättre/säkrare om man är ett gäng. Sen är det ju lita roligare med.

Ha det

• patrikol

Medlem
    1 november, 2003 vid 07:27

Jag och Henke_Skejtare kommer också till näset! Och Stellan verkar det ju som. smile.gif

• kitelife

Medlem
    1 november, 2003 vid 08:12

Gött! 12 m/s på näset nu och det ska hålla hela dan…

ska få i mig lite frukost sen drar jag …

• rambo_johnson

Medlem
    1 november, 2003 vid 11:06

sayonara vi drar till SECRET

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var häckar vi i morgon – Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.