Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var hitta högupplösta kitebilder?
-
Var hitta högupplösta kitebilder?
Publicerad av anonym-anvandare på 23 februari, 2004 vid 11:40Hej!
Jag skall göra en plansh i A1-format om kitesufing, så jag behöver riktigt högupplösta bilder om det skall bli snyggt. Nå’n som vet var jag kan få tag på det?
// Andersrambo_johnson svarade 21 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
A1.. var stort va ska du ha den till? eget bruk? eller reklam?
jag har bilder…
-
Svar till:
A1.. var stort va ska du ha den till? eget bruk? eller reklam?
jag har bilder…
[/ QUOTE ]
Knäpp en bild eller 2 på den där pan’s kopia på han 007:s safety leash nu istället!
/m
-
Men va fan e det frågan om??? Det är ett jävla safety system o det funkar bra ok? Det är inte Ten4 liksom.
-
Svar till:
Men va fan e det frågan om??? Det är ett jävla safety system o det funkar bra ok? Det är inte Ten4 liksom.
[/ QUOTE ]
Hahaha sjukt, är det hemligt eller? stoppa upp det i röva då.
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Hahaha sjukt, är det hemligt eller? stoppa upp det i röva då.
[/ QUOTE ]
Du kan vara lugn det kommer dyka upp foton lite varstans på det där systemet inom kort.
-
Hej Anders!
Jag har gjort ett par A1:or och ännu större från digitala högupplösta bilder för kommersiellt bruk (en står på NK). Använde mig av KameraDoktorn i Stockholm som har väldigt bra utrustning både för utskrift och pixel-enhancement. Hör av dig om du vill ha mer info…
Har dessutom massvis med bilder, om ändamålet är ’nobelt’
/Jonas
http://www.kitesurfing.se -
Svar till:
Kolla http://www.kiteflame.se
Har alles in 2560pix*1920pix 72dpi / 90cm*67[/ QUOTE ]
Bilderna från öland, vart på öland är dom tagna? Såg schysst ut!
/m
-
jag har ett gäng bilder i 4256×2848 pixels den här tex
-
vet att min vän Bill Stark gjorde en skylt åt Caracol på en sån bild som var 3x4meter stor utan större problem…
-
Hmm, får man fråga vad du använder för Kamera, Rambo?
Riktig bra upplösning har jag sett./Peter
Logga in för att svara.