Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var i skåne på torsdag?
-
Var i skåne på torsdag?
Publicerad av filiplomma på 3 november, 2008 vid 13:26Var kör man i skåne på torsdag, ser ut att bli rätt bra med vind. Har bara kört klagshamn på ostliga vindar, vore kul att testa något annat.
Finns markeringarna för stenarna kvar i klagshamn?/Filip
petter_f svarade 16 år sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
FilipLomma;513660 wrote:Var kör man i skåne på torsdag, ser ut att bli rätt bra med vind. Har bara kört klagshamn på ostliga vindar, vore kul att testa något annat.
Finns en tråd om det redan “Äspet i veckan “
Om ni vågar er dit vill säga. Junior kan bli ganska sjövild efter några flaskor Morgan….
-
FilipLomma;513660 wrote:Var kör man i skåne på torsdag, ser ut att bli rätt bra med vind. Har bara kört klagshamn på ostliga vindar, vore kul att testa något annat.
Där är lite markeringar kvar innerst, så det är lugnt!
-
hmm, varför inte… hur är vågorna? har inte speciellt mycket erfarenhet av vågor, men va fan med lite vilja går det nog.
-
Ska till Klagshamn på eftermiddagen (ca 14.30)… Är det fler som ska dit?
-
FilipLomma;513708 wrote:hmm, varför inte… hur är vågorna? har inte speciellt mycket erfarenhet av vågor, men va fan med lite vilja går det nog.
fin fina vågor! Bara till att packa bilen o köra dit! Vi är på plats kl 10!
-
Ingen av er som tänkt köra i borrby eller sandhammaren?
Annars kanske man som kitare kan komma å gästspela i äspet i eftermiddag?
-
@oloand 513906 wrote:
Ska till Klagshamn på eftermiddagen (ca 14.30)… Är det fler som ska dit?
Yep, ska ge det ett försök. Men närmare 12.00 tror jag. Hoppas bara att jag inte fastnar i sjögräset (och jag menar när man ramlar i). It’s been diabolical lately.
Logga in för att svara.