Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing var i skåne vid nordlig?

• patrikol

Medlem
    21 maj, 2004 vid 14:52

Tippen i Skanör samt Ribban (Ribersborg stranden mitt i Malmö) funkar också vid nordlig men man får vara aktsam nu bara så att det inte är för mycket folk där. Blåser det bara 9-10 m/s så brukar badgästerna gå hem i allafall.

• lillebror

Medlem
    21 maj, 2004 vid 15:09

tackar man för. ribban it is.
    grattis förresten. om jag kompleterar med mina två så är femman komplett + målvakt

• arnold

Medlem
    21 maj, 2004 vid 16:14

Farhult nära Jonstorp funkar i N tom NNÖ. Storahult i Vejbystrand är fint i NV

• nilsson

Medlem
    21 maj, 2004 vid 17:41

Råå är alltid bra!

• zaihttam

Medlem
    21 maj, 2004 vid 18:48

jag skulle vilja säga att varken stora hult eller farhult är bra i nordliga vindar, MYCKET byigt!! det mesta längs kusten funkar väl annars. titta på http://www.dmi.dk så får du en bra uppfattning.

• arnold

Medlem
    21 maj, 2004 vid 20:43

Som sagt Srora Hult i NV är finfin, ta med kompass nästa gång du är ute.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing var i skåne vid nordlig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.