Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var i Sthlm på söndag ?
-
Fituna eller Kärringviken ser ut att bli trevligt, men enligt Windguru mer vind vid Dalarö – längre österut.
/André -
Lutar åt Fituna för mig, men svårt val mellan det och Dalarö. Kul att det verkar bli ganska mycket folk som kör imorgon, fast det snart är november.
-
Jag har packat bilen och åker till Fituna inom en halvtimme.
//Björn
-
Jag tar dalarö i och med att det är lite väst i vinden, på kartan ser det i alla fall bättre ut.
Långgrunt är inte helt fel heller när det börjar bli lite kyligare och man är ny på att köra på liten bräda…
-
Jag siktar på Fituna vid ett-tiden, Windguru har ju fortfarande några gula stjärnor.
-
Jag ändrade mig i bilen på väg till Fituna så det blev Dalarö. Underbar höstdag med sol, värme och bra tryck i seglen. Kul att det var så många där.
//Björn
-
Jag skippade Dalarö för det såg ut som om det skulle öka ytterligare under dagen och blåsa för mycket för mitt minsta segel. Åkte till Brevik istället och fick lite byig vind och mycket chop. Det var väl sådär…
-
Några bilder till. Inte så bra kvalitet men kanske kul för de fastnade på bild.
-
Tack för den fina bilden Björnen (den tredje)!
Det var definitivt inte sista gången på säsongen för mig, snarare början på höst/vintersäsongen!
Filip
Logga in för att svara.