Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var i Stockholm i helgen?

• Var i Stockholm i helgen?

Publicerad av kalllek på 1 september, 2006 vid 08:42

Var och när tänker ni segla i helgen i Stockholmstrakten? Det verkar som att det ska blåsa S-S/V enligt WindGuru.

/KalleK

ebh svarade 18 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • pos

Medlem
    1 september, 2006 vid 09:32

Blir väl Fituna eller Torö. Verkar ju hålla i sig till början av nästa vecka så det gäller att passa på. Vågar nästan hoppas på att det kan bli lite vind…

• xhib

Medlem
    1 september, 2006 vid 10:38

Åker nog till Åland över helgen. Verkar bli mer vind där.

• brutus

Medlem
    1 september, 2006 vid 13:42

Lördag ser klen ut men söndag kan ju bli första surfet på … vill inte ens säga…
    Hörde det ryktas om regn o rusk-väder, tyvärr, men blåser det bara så ska jag fanimej ut!
    Fituna blir det nog för min del, länge sedan sist…

• Oregistrerad

Gäst
    1 september, 2006 vid 22:36

Jag har aldrig varit i Fituna, finns det någon vägbeskrivning?

• anilson

Medlem
    2 september, 2006 vid 05:24
  • goose

Medlem
    2 september, 2006 vid 06:44

Någon som ska till Torö?

• bopung

Medlem
    2 september, 2006 vid 06:49

Känns som att det blir fituna på söndag, kanske till och med idag på eftermiddagen som prognoserna ser ut. Känns dock väldigt osäkert under dagen så det blir nog ingen chansåkning innan man ser att det verkligen börjar blåsa.

• fastforward

Medlem
    2 september, 2006 vid 07:17

Det ser lite väl osäkert ut idag, dessutom måste jag vara hemma klockan 17. Det skulle vara super om någon som sticker ut skriver en blänkare på surfnet.se.

• Oregistrerad

Gäst
    2 september, 2006 vid 12:32

Här är också en bra vägbeskrivning till Fituna:
    http://www.twc.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=28

• getwet

Medlem
    2 september, 2006 vid 12:42

Fituna eller Torö, blir det bra drag i bitarna hägrar Fituna för lite speedträning imorgon.

• budda

Medlem
    2 september, 2006 vid 12:56

när infinner ni er på Torö / Fituna. Är fortfarande lite klyven på vart jag skall åka

• kalllek

Medlem
    2 september, 2006 vid 13:05

För en som aldrig varit på Fituna…var exakt är spotet? Hittade några alternativ men blev inte klok på var det var när jag läste vägbeskrivningarna.
    Nr 1, 2 eller 3 på bilden?

• getwet

Medlem
    2 september, 2006 vid 13:07

Vid tvåan.

• marangen

Medlem
    2 september, 2006 vid 13:15

Jag jobbar till 13.30 sen blir det gasen i botten till torö eller fittan! Torö borde väl bli bra på måndag också, eller? //Martin

• ebh

Medlem
    2 september, 2006 vid 16:25

Kapellskär kommer att ligga helt rätt och med de stora riggytorna (gräs) och sandstrand i direkt anslutning till P-platsen samt hela den rikliga ytterskärgården framför sig, bättre kan det inte bli. Körtid ca 60 min fr Roslagtull. Åk mot Norrtälje, Rådmansö hela vägen ut, förbi Viking line terminalen. Stor skylt: Roslagens Surfcenter.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var i Stockholm i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.