Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var idag Måndag?

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:18

Svar till:

Det var grymt bra idag !
    Fick provat min nya EH freerider 12:a. Säger inte att den är bättre än andra märken från 04, då jag inte provat dem. Kan dock säga att de som har 04:or bättre än denna äro även de lyckliga !
    Denna kite var bättre än väntat, jäkligt grym ! med mina mått mätt gick den snabbt som satan o lyftet, hmm vågade aldrig ladda på fullt men de lyften jag fick räckte för att ja skulle bli höjdrädd iaf, ett sjukt jäkla lyft i den draken asså ! Det som nästan var mest imponerande var nog kontrollen man hade över draken, lättmanövrerad med braaa depower.
    Så slutsatsen blir att jag är jäkligt nöjd ! Var gött idag smile.gif
    (ska jag hitta nåt o klaga på så skulle det vara bristen på backventieler till struttarna som var jobbigt att blåsa upp hårt)

Hoppas på mer vind i veckan tongue.gif

[/ QUOTE ]

Tedddyy du e klen, du fr fan skaffa lite bättre nypor o ltie mer tryck på pumpen så ska du nog få till det wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:23

Härligt att höra Grabbar! Snart bra i ryggen igen och då jävlar skall det kiteas! smile.gif

• teda

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:47

Hmmm nu ska du vara snäll !
    Inte van vid att använda cp-våld för att pumpa den .. men visst det funkar ju … tongue.gif

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

46 av 48 svar april 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA