Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var kan man köpa np lycra-shorty för barn?
-
Var kan man köpa np lycra-shorty för barn?
Publicerad av carl-r på 17 februari, 2009 vid 21:27Hej,
ska till Teneriffa snart och undrar om nån vet var man kan köpa neil-prydes lycrashorty för småbarn. 2-åringen har växt ur sin så lillebror får ärva, men vi behöver en ny. Antingen mellan Norrköping och Stockholm eller på nätet.carl-r svarade 15 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jag tror vanlig barnklädesbutik har.
Köpte till min 1,5 års dotter på typ babyland. Har även sätt på andra ställen som har sommar/bad kläder. -
Vi köpte två stycken på nätet i England. En till en 8-månaders bäbis och en till en 3-åring.
På shore.co.uk, cskin baby atom shorti, helt i neopren. Jättesöta.
Billigt var det, kostade ungefär £15 styck = inte många kronor nu. Plus lite frakt.
Tog rätt lång tid däremot, två veckor ungefär.
-
finns en special butik som säljer simmdräkter för barn och vuxna på västmannagatan, stockholm . Vet tyvärr ej vad den heter eller vilket nr (har bara gått förbi och tittat i skyltfönstret) ligger mellan odengatan och frejgatan .
-
Alltså, vi vill inte ha neopren utan i lycra.
Och jag personligen ser gärna att det står NP på den för det är det närmaste windsurfing jag kommer att komma den här semestern. 😉 -
Har en kompis som köpte lycra till sina barn här:
http://www.sunmate.se/Du får väl skriva NP med tuschpenna då om du är så kräsen! 🙂
-
@Carl R 530920 wrote:
Hej,
ska till Teneriffa snart och undrar om nån vet var man kan köpa neil-prydes lycrashorty för småbarn. 2-åringen har växt ur sin så lillebror får ärva, men vi behöver en ny. Antingen mellan Norrköping och Stockholm eller på nätet.Kolla med Apoteket. Dom brukar ha på sommaren (och kanske har kvar på lagret). annars kanske Skidsport Bromma har om det måste va NP.
Mina första barnlycra köpte jag på plats på Fuerte, så det är ju inte otänkbart att du kan köpa dom på Teneriffa.
-
@Carl R 530943 wrote:
Alltså, vi vill inte ha neopren utan i lycra.
Och jag personligen ser gärna att det står NP på den för det är det närmaste windsurfing jag kommer att komma den här semestern. 😉Jag har inget mot NP men jag skulle inte vilja förse mina barn med “pricktavla” 😉
-
Ah, den hade jag missat. 🙂
Jag hittade en i den lokala watski-butiken så det hela är löst. Tack Alla!
Logga in för att svara.