Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var kitade folk idag 7/5 (skåne)
-
Var kitade folk idag 7/5 (skåne)
Publicerad av smajicsamir på 7 maj, 2011 vid 18:28Var ute och försökte få till lite surf idag (öster om Ysad) men tyvärr var det mycket byigt. Var det någon som fick till någon go åkning idag och i så fall var?
Var LA bra?viktor77 svarade 13 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Lundåkra var SINNESSJUKT bra! Fullt tryck i 12an, soligt, varmt.. underbart!! Såå sliten nu men imorgon blir det mer:)
-
Davids;654573 wrote:Lundåkra var SINNESSJUKT bra! Fullt tryck i 12an, soligt, varmt.. underbart!! Såå sliten nu men imorgon blir det mer:)
aaah vad gott det lät. Var nästan påväg till Lundåkra men ångrade mig och körde ner mot Ystad. Jeje, Lundåkra imorgon it is!
-
ljunghusen var nice, sol, varmt o t.om ngr halvdana vågor. funderar på Klagshamn imorrn. Håller med Davids sliten nu men på de imorrn igen.
-
Funderade också på Klagshamn faktiskt! Det, eller att dricka gift.. Får se vad jag väljer
-
Körde utanför Ystad igår bra med vind. Gick och köra med 9a men 12a hade kanske varit bättre.
-
Verkar som jag åkte ifrån min bom i landskrona. ozone modell mindre… skicka gärna upp den till götet med sourra, neven eller nån annan på gbg crewet
-
viktor77
Gäst8 maj, 2011 vid 06:277 timmar i Falsterbo. Rätt sliten idag om man säger så.
-
viktor77
Gäst8 maj, 2011 vid 08:50Tja, det är ju inte direkt platt i Falsterbo.
Logga in för att svara.