Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kitade folk idag 7/5 (skåne)

• Var kitade folk idag 7/5 (skåne)

Publicerad av smajicsamir på 7 maj, 2011 vid 18:28

Var ute och försökte få till lite surf idag (öster om Ysad) men tyvärr var det mycket byigt. Var det någon som fick till någon go åkning idag och i så fall var?
    Var LA bra?

viktor77 svarade 13 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • blizzy

Medlem
    7 maj, 2011 vid 18:29

Klagshamn, och det var crazy awesome =)

• davids

Medlem
    7 maj, 2011 vid 18:39

Lundåkra var SINNESSJUKT bra! Fullt tryck i 12an, soligt, varmt.. underbart!! Såå sliten nu men imorgon blir det mer:)

• smajicsamir

Medlem
    7 maj, 2011 vid 19:07
    Davids;654573 wrote:
    Lundåkra var SINNESSJUKT bra! Fullt tryck i 12an, soligt, varmt.. underbart!! Såå sliten nu men imorgon blir det mer:)

aaah vad gott det lät. Var nästan påväg till Lundåkra men ångrade mig och körde ner mot Ystad. Jeje, Lundåkra imorgon it is!

• jmk

Medlem
    7 maj, 2011 vid 19:18

ljunghusen var nice, sol, varmt o t.om ngr halvdana vågor. funderar på Klagshamn imorrn. Håller med Davids sliten nu men på de imorrn igen.

• davids

Medlem
    7 maj, 2011 vid 22:47

Funderade också på Klagshamn faktiskt! Det, eller att dricka gift.. Får se vad jag väljer

• kasimir

Medlem
    8 maj, 2011 vid 06:10

Körde utanför Ystad igår bra med vind. Gick och köra med 9a men 12a hade kanske varit bättre.

• johanw

Medlem
    8 maj, 2011 vid 06:22

lundåkra ägde

• wakenils

Medlem
    8 maj, 2011 vid 06:26

Verkar som jag åkte ifrån min bom i landskrona. ozone modell mindre… skicka gärna upp den till götet med sourra, neven eller nån annan på gbg crewet

• viktor77

Gäst
    8 maj, 2011 vid 06:27

7 timmar i Falsterbo. Rätt sliten idag om man säger så.

• regfellow

Medlem
    8 maj, 2011 vid 06:43

de e surf idag med!!!

• blizzy

Medlem
    8 maj, 2011 vid 07:26

Chop i Falsterbo, victor?

• viktor77

Gäst
    8 maj, 2011 vid 08:50

Tja, det är ju inte direkt platt i Falsterbo.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kitade folk idag 7/5 (skåne)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.