Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var Kitesurfar man i Stockholm?

• Var Kitesurfar man i Stockholm?

Publicerad av zim på 3 september, 2006 vid 14:34

Hallo
    Jag har precis börjat Kitesurfa, har Vindsurfa en del år. Men kom precis hem från semester i Danmark, har Kitea i Ringköping. Nu när man är tillbaks vill man fortsätta men vet inte var. jag tänker på de ställen jag bruka vindsurfa men det är lite för svårt att kitea på många av dem tycker jag.
    Hoppas någon har några bra tips!

liljedahl svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • surfbasse

Medlem
    3 september, 2006 vid 15:49

Frågan e inte var frågan e varför man kitesurfar i sthlm:grin:

• cortex

Medlem
    3 september, 2006 vid 15:51

Hoppa in på http://www.kitenation.se, där håller de flesta Stockholmskitare till.

De platser som det körs mest på är Schweizerbadet (men inte vid själva badstranden), Torö, Näsby Park och några till.

Vet att halva Stockholm har kört ute på Torö idag. Ska tydligen ha varit grym!

/Kaj(Tech)

• liljedahl

Medlem
    3 september, 2006 vid 20:42
    Cortex wrote:
    Hoppa in på http://www.kitenation.se, där håller de flesta Stockholmskitare till.

De platser som det körs mest på är Schweizerbadet (men inte vid själva badstranden), Torö, Näsby Park och några till.

Vet att halva Stockholm har kört ute på Torö idag. Ska tydligen ha varit grym!

/Kaj(Tech)

Helt riktigt! Torö levererade dansbanor mellan feta vågsets idag. Vem behöver Klittmöller med en sån lekplats en timme från Sthlm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var Kitesurfar man i Stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.