Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var köpa billigas UDS

• eddie

Medlem
    18 februari, 2004 vid 19:04

Svar till:

Svar till:

Tillverka inte själv! Det finns ingen anledning att göra egna hemmagjorda säkerhetslösningar när ett färdigt paket finns för cirka en tusenlapp.

[/ QUOTE ]

Tycker det är larvigt att dom tar betalt för dom när jag hört att dom får dom gratis…. men typiskt för svenska försäljare att vilja tjäna en extra slant.

[/ QUOTE ]

Tokigt inlägg!
    Förhoppningsvis fattar jag fel… men jag retar mig på när folk klagar på att företagare tar betalt för saker. Det är väl ingen som lurar/tvingar dig till att köpa något. Fram för fri företagsamhet, dock ner med priskarteller och annat skit.
    Ooops vad jag blev politisk
    wink.gif

• walle

Medlem
    18 februari, 2004 vid 19:20

Tycker också att man ska handla och stödja dom som säljer, för visst vore det tråkigt om det inte gick att köpa kiteprylar i Sverige utan att man var tvungen att beställa fråt ex USA…
    Man får ju tänka på att man betalar för servicen, hjälp med reklamationer mm…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2004 vid 06:41

Det är bättre att handla utomlands t.ex danmark, kan man dra av 1/3 av prisert direkt. Dessutom så är det inte synd om någon försäljare dom kan kapa priserna rejält utan att gå i förlust…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2004 vid 07:26

Jasså ?
    Inga problem att sänka priserna ?

Skicka mig en lista på de importörer som ger dig
    en sådan hög marginal isåfall!!!.
    Hmm skicka mail direkt till mig så blir jag den
    första i sverige som går med vinst på kiteprylar !

Min adress är michel@kitewest.se

Mvh Michel
    cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var köpa billigas UDS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.