Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var köpa billigas UDS
-
Svar till:
Svar till:
Tillverka inte själv! Det finns ingen anledning att göra egna hemmagjorda säkerhetslösningar när ett färdigt paket finns för cirka en tusenlapp.
[/ QUOTE ]
Tycker det är larvigt att dom tar betalt för dom när jag hört att dom får dom gratis…. men typiskt för svenska försäljare att vilja tjäna en extra slant.
[/ QUOTE ]
Tokigt inlägg!
Förhoppningsvis fattar jag fel… men jag retar mig på när folk klagar på att företagare tar betalt för saker. Det är väl ingen som lurar/tvingar dig till att köpa något. Fram för fri företagsamhet, dock ner med priskarteller och annat skit.
Ooops vad jag blev politisk
-
Tycker också att man ska handla och stödja dom som säljer, för visst vore det tråkigt om det inte gick att köpa kiteprylar i Sverige utan att man var tvungen att beställa fråt ex USA…
Man får ju tänka på att man betalar för servicen, hjälp med reklamationer mm… -
Det är bättre att handla utomlands t.ex danmark, kan man dra av 1/3 av prisert direkt. Dessutom så är det inte synd om någon försäljare dom kan kapa priserna rejält utan att gå i förlust…
-
Jasså ?
Inga problem att sänka priserna ?Skicka mig en lista på de importörer som ger dig
en sådan hög marginal isåfall!!!.
Hmm skicka mail direkt till mig så blir jag den
första i sverige som går med vinst på kiteprylar !Min adress är michel@kitewest.se
Mvh Michel
Logga in för att svara.