Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var köper jag en ny luftskruv?

• Var köper jag en ny luftskruv?

Publicerad av turbo på 18 juni, 2008 vid 09:58

Jag har haft luftskruven urskruvad under vintern då jag tror att brädan tar in lite vatten och när jag nu skulle flytta bräda så skruvade jag i den för hand men det var tydligen för lite för nu är den borta… Finns det flera olika storlekar och vem säljer dom? Brädan är en F2 Xantos om det spelar någon roll.

Mvh Magnus

turbo svarade 16 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • ola_p

Medlem
    18 juni, 2008 vid 10:15

Det är samma på de flesta cobrabyggda brädor. Närmaste välsorterade surfshop bör ha.

• pedersen

Medlem
    18 juni, 2008 vid 10:50

Har lite av samma problem till min Fanatic Skate. Luftskruven finns men skall det finnas en packning också typ O-ring?? Jag kommer inte ihåg (svår att leta efter något som kanske inte finns), dock är känslan att det inte var någon.

• endy

Medlem
    18 juni, 2008 vid 11:37

Vi har lösa skruvar på O’hana
    Ring eller maila så hjälper vi er!

• hollister

Medlem
    18 juni, 2008 vid 12:12

O-Ring har väl de flesta välsorterade järnaffärer!?

• jester

Medlem
    18 juni, 2008 vid 13:30

Har sett att bland andra Carbon Art har en Gore-tex variant av luftskruv. Fungerar den bra? Fungerar den för alla brädor? Går den att få tag i??

• turbo

Medlem
    18 juni, 2008 vid 16:11

Tackar för svaren! o-ringar finns på mekonomen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var köper jag en ny luftskruv?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.