Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var köper man en Silva Vindmätare…

• sirgomez

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 04:58

claas ohlsson

• callekuling

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 07:45

wink.gifTjena!

Tror att mer välsorterade frliluftsbutiker typ naturkompaniet har silvas vindmätare.

/callekuling :

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 07:55

På Team Sportia i Ystad, vi har båda varianterna från Silva.

• kitelife

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 09:13

Kjell & co…

Finns överallt typ malmö helsingborg mm mm och dom har dom hemma, strax över tovan tror jag dom kostar grin.gif (men då är där inbyggd höjdmätare oxå *lol*)

• j_o

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 09:38

Hej
    Jag vet att du frågade specifikt om en Silva vindmätare men passar på att informera om ett billigare alternativ nämligen en ventimeter för 180 SEK. Ventimetern är troligen sämre som vindmätare men hur stor noggranhet behöver man?

Köps t ex från http://www.tackel-skeppshandel.nu

/J-O

• stellan

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 13:29

Vet ni vad den enkla mætaren (utan hæjdmætare) kostar. Nør hoppen børjar bli tillræckligt feta kanske jag køper den med højdmætaren

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 07:13

Är det den stellan som jag tror det är… Ring mig så kan jag skaffa en till dig.. kan fixa på jobbet… ring mig.. Om det är rätt stellan så har du mitt nummer…
    henke

• ame

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 17:28

JULA postorder har någon för 499kr, men jag har ingen aning om ur bra den är..

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 17:30

kjell.com höhöh

• ame

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 17:32
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 18:38

Clas Ohlsson dom har sänkt priset ifrån 1000:- till 600:- så passa på. Obs den gula varianten ”Silva Windwatch” mycket bra visar även temperaturen.
    /Patrik

• humbe

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 19:45

Får jag ge dig ett råd så är det att inte köpa silvas vindmätare……den är inte direkt bra…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 20:08

har testat den… Tycker den är bra… Vad var det för fel på den då???

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 22:28

Vad är det som inte är bra med den?
    /Patrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var köper man en Silva Vindmätare…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.