Senaste nytt › Forums › Övriga › Gör det själv. › Var köper man kolfiber i GBG?
-
Var köper man kolfiber i GBG?
Publicerad av pelleparon på 11 april, 2006 vid 10:43Var nyss ut hos EMPE:s i frölunda bara för att konstatera att dom lagt ner verksamheten. Var hittar man kolfiber för att laga med? Vill allt så inte göra någon jättebeställning.
Per
nickes svarade 14 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Finns ett ställe utanför GBG som heter Västkust Armerad Plast. Ligger lite utanför Kungsbacka och han har flera olika sorters kolfiber på rulle. Det är en bra gubbe och han säljer nog gärna mindre bitar om man frågar snällt.
Från Eniro :
Västkust Armerad Plast
G:a Mejeriv. 6,
43403 VALLDA,
0300 – 257 93Mvh Marty
-
Finns ett ställe vid älvsborgsbrons brofäste vid majorna som säljer kolfiber mm. Kolla i gulasidorna.
-
Kelso wrote:Finns ett ställe vid älvsborgsbrons brofäste vid majorna som säljer kolfiber mm. Kolla i gulasidorna.
Jag tror Kelso menar EMPE som låg precis där han beskriver innan de flyttade till Grimmered för två år sen…
-
EMPE är väl dem som ligger i efter högsbo på väg in mot stan. Industriområdet på högersidan. Mellan frölunda och centrum. Fan, har de laggt ner? Köpte allt där. väv, epoxi (real stuff), mikroballonger, gelcoat. Plus att han visste vad han snacka om när man behöver hjälp.
-
Oregistrerad
Gäst12 april, 2006 vid 16:40mbkpeter wrote:EMPE är väl dem som ligger i efter högsbo på väg in mot stan. Industriområdet på högersidan. Mellan frölunda och centrum. Fan, har de laggt ner? Köpte allt där. väv, epoxi (real stuff), mikroballonger, gelcoat. Plus att han visste vad han snacka om när man behöver hjälp.Dom har laggt ner affären men skall dra igång postorderverksamhet. Jag hittar dock inget på nätet.
P
-
pellepäron wrote:Var nyss ut hos EMPE:s i frölunda bara för att konstatera att dom lagt ner verksamheten. Var hittar man kolfiber för att laga med? Vill allt så inte göra någon jättebeställning.
Per
Jag har idag talat med Empe Produkter och han har inte lagt ner verksamheten.
Däremot har han flyttat verksamheten till Floda.
Samma produkter som tidigare.
Ring och beställ tel 0302-36680
Logga in för att svara.