Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › var köper man små weed fenor våg?
-
var köper man små weed fenor våg?
Publicerad av mysticpearl på 22 juli, 2012 vid 10:20Var hittar man små us-box vågfenor för sjögräs? Tänkte mig cirka 15-16 cm.
john1 svarade 12 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
-
-
Vad gäller själva weed våg fena från Makani kan jag inte säga något om. Kör själv freestyle 15 weed och Wavestyle 26 weed från Makani. Vad jag tänkte säga dock att i mitt fall skötte de sig exemplariskt med snabb leverans. En leverans gick snett då jag fick en rak fena istället men dom upptäckte det själva och lade en ny på posten innan jag ens hann klaga. Riktigt bra.
/Lomma weeders
-
Har köpt Weed Freerace 32 och wave weed 23 från Makani i Canada. Man får en bra service. från början gjorde dom inte freerace 32, men 28 som störste. Jag frågade efter en 32 som dom gjorde senare. Dom gör fine fenor. Har inte provat vågfenan riktigt än, men freerace fenan har ett bra grepp, får knappast spinout. Jag har också Wolfgang lessacher 32 duoweed att jamnföra med, Makanifenan är inte ett dugg sämre. Dom har säkert inte blivit så stora på marknaden ennu, så dom ger en bra service och är snabba med leveranser. dom bjöd också på en fin tröja.
JJ.
Logga in för att svara.