Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var kör folk imorgon onsdag i Skåne?
-
Var kör folk imorgon onsdag i Skåne?
Publicerad av sonkie på 13 oktober, 2009 vid 13:28Vart åker folk imorgon em? (om man inte vill köra på Ribban i malmö).
Jag kan tänka mig köra en bit (bor i Malmö) men vet inte vart…/sara
hbgkitare svarade 15 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag och Mathias funderar på att köra vid Farhult, blir dock inte förrän Kl 16!
-
finns där något annat än ribban imorgon? Lär bli härligt crowded.
(ledig hela onsdagen) -
hänger gärna på när som imorgon, har ingen bil…..
0707 606 39 nio
-
Schmitz;583087 wrote:Väg 100 borde väl vara perfekt imorgon?
Aaaaah väg 100! Helt perfekt förutom att vattnet blir skithögt, det är skitkallt, det är skitmycket tång och mongolidchoppigt! Dessutom var det skitbyig vind sist…
bitter? jag? näääää
-
blir vel ribban eller väg 100,(höllviken) sist jag var der var det rigtig gött eller naic! Nå på hösten bruker det bli bygigt oavsett vart man åker!
-
Hbgkitare;583075 wrote:Jag och Mathias funderar på att köra vid Farhult, blir dock inte förrän Kl 16!
Hade ju varit kul att prova men jag kan tyvärr inte så sent. Hoppas ni får en bra dag!
-
ribban crowded i oktober? vart är sporten påväg….. tror det är dags att göra som i F1 och förbjuda de bästa grejerna så det blir lite mer hardcore igen.
-
pjoter;583210 wrote:ribban crowded i oktober? vart är sporten påväg….. tror det är dags att göra som i F1 och förbjuda de bästa grejerna så det blir lite mer hardcore igen.
fan pjott vad ska vi ta oss till…? får nog köra nån gräns med folk som kör kites tillverkade innan 2002 får köra 7 dagar i veckan innan 2004 5 dagar i veckan innan 2006 4 dagar i veckan innan 2008 2 dagar och 2009-2010 är det max 1 dag som gäller och att läämna företräde till alla som kör äldre kites
-
låter som en bra lösning på problemet!
Tycker vi röstar om saken, självklart är rösternas värde samma som antalet år man har kört.
-
helt fantastisk ide !!
Det kommer säkert vara en kö av folk som vill köpa en gammal X4 ?!?
Om jag tar bort den eftermonterade 5:e linan kan jag säkert få upp priset en tusing.Efter ett år eller två som kommer antalet kitare ha gåttt ner til 2001 nivå, pga. ”naturlig avgång”. Osökt paralell till Kina och tvångsterlisering för att begränsa invånarantalet.
-
äääh, en gammal c-kite är väl inte så farlig? kör man med den 5ggr/vecka så lär man sig ju, dom som inte kör så ofta får ju fortsätta ha sina nya kites. en strålande ide. 🙂
-
jakobb;583105 wrote:Aaaaah väg 100! Helt perfekt förutom att vattnet blir skithögt, det är skitkallt, det är skitmycket tång och mongolidchoppigt! Dessutom var det skitbyig vind sist…
bitter? jag? näääää
Det var ju skitbra vattennivå, skitfina ramper och skitjämn vind!
Visserligen var det skitmycket tång, men var spelar det för roll? -
Och jag och Mathias hade det göttigt i Farhult. Crowded? Not! Hela viken för oss själva!
Logga in för att svara.