-
Var ligger trinntorpsbadet??
Tjena! Finns det någon tyresöbo här som kan hjälpa mig med vägbeskrivning, så blir jag mycket glad och tacksam!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var ligger trinntorpsbadet??
Tjena! Finns det någon tyresöbo här som kan hjälpa mig med vägbeskrivning, så blir jag mycket glad och tacksam!
Jag tror att TWC har en vägbeskrivning på sin hemsida: http://www.twc.nu
Annars så kör du bara Tyresövägen ut förbi vägen ner till Strandbadet förbi Tyresö slott sen är det bara att fortsätta på den vägen. Det kommer ett vägskäl där man kan köra ner till vänster, men du ska hålla höger där. När du kommer till Trinntorpsbadet så ska du ha en affär på höger sida och en skylt som pekar till vänster som det står Trinntorpsbadet på.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var ligger trinntorpsbadet??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.