Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › var rippar ni imorgon torsdag?
-
var rippar ni imorgon torsdag?
Publicerad av ian på 23 november, 2005 vid 13:47för sydo för askimo?
dude svarade 19 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Tja man
Ser ut att funka vi 10-tiden men inte senare för då vrider det. Torkel eller intaget lär ju bli bättre då. Får se när man kommer från jobbet. Lutar nog ändå mot torkel. Någon mer än Ian och jag som skall ut imorgon??? Kom igen!
Kelso -
I morrn tänkte jag köra något jag kallar hardcore skolpluggning…. bara för hårda grabbar…
-
Jo, men jag letar bil/sjkuts.. Ser ju fint ut i lejet annars.
-
Ursäkta en oinvigd men var är Torkel någonstans?
Tänkte dra ut i morgon em kan ju vara trevligt om det är några fler så här års. -
gubbar. behöver jag ens nämna hur viktig denna dan e. de handlar om finalen inför minusgraderna. de händer inte att man åker nån annan stans än f-bay. de kommer gå av så svårt hårt imorn. ja å andre hänger på platts vid 9 tiden. jag ringer ian inom sekunder och kan inte tänka mig annat än att han ställer upp, som den håriga stylepimp han är. niggaz gonna piss i tha hallway
okej. ja e jävlit uttråkad. skriver psykologiarbete och kommer fortsätta me de tills gryning. känns som ja sover mindre (om nätterna) än ian nu för tiden.
-
Satsar nog på Askim efter lunch imorgon (hoppas att smhi har rätt med syd 10-15) jag måste ju få testat brädan innan vintern slår till…
Vatten tempen ser ju dessutom helt okej ut!
-
När jag cyklade till jobbet i morse var det för mycket väst för att vinden skall komma in i Askimsviken, vinden slutade ungefär vid Järkholmen/kallbadhuset…
/Jonas -
Det skall vrida under dagen, så för mycket väst är det nog ingen risk för däremot kan det nog bli lite för mycket SO på eftermiddagen för att skall funka längst in i viken. Men det är bara att dra lite längre ut, är väl bäst ute vid kallbadet och längre ut ändå…
-
Askim hade riktigt go vinkel idag!
Fick inte med mig någon vågbräda imorse utan det fick bli speed och det funkar ju det med… -
jää, göttit. själv fick jag mig en timme unefär i fiskebäck, fet vinkel där med om mani inte är rädd för lite chopp
kelso lär ha laddat fetaste framåten som skådats i chop, delayed i fiskebäck liksom, tråkigt fett det var. -
Tjenare mannen!!!!
Jepp, delayda framåtar levererades. Kul att du såg den fetaste. IAN SATTE SIN FÖRSTA FRAMMÅT Sjukt bra jobbat!!! Jag och Nikke skall surfa imorgon klockan 07.00 i fiskebäck igen. Kom igen Ian. Bara att joina.
Logga in för att svara.