Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var rippar ni imorgon torsdag… igen? ASKIM

  • the_novice

    Medlem
    30 november, 2005 vid 12:43

    Är lite sugen på Askim igen, det var ju rätt bra förra veckan.
    Är det ngn som har koll på vädret, är ju inget vidare om det blir hagelskurar som inatt… grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 november, 2005 vid 13:19

    Vi kör hårt på askim!Marholmen!!!

    Slalom som faan!!! SpeedJanne å Roger W och speedsveen kommer vara där!!

    Hankloose 0704163035

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 november, 2005 vid 14:04

    lilla kelso kanske ska fundera på att lära sig vanliga framåtar först???? och hur kan man göra deelayda i fiskebajsbäck där det inte finns några vågor?? kräver svar snarast! crazy.gif
    /superannonym

  • the_novice

    Medlem
    30 november, 2005 vid 14:22

    Jösses, vilken uppslutning! Är nog bäst att vässa fenorna lite extra… blush.gif
    Det är ju inget spedställe direkt, det är bara det att jag föredrar swell framför choppet i F…bäck. Med lite tur så kommer inte regnet förrän till kvällen…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 november, 2005 vid 14:37

    hahahahaaaaa grin.gif

  • hakman

    Medlem
    30 november, 2005 vid 16:20

    Lär bli ganska kallt Ian. Frågan är väl i så fall om det funkar på fredag, torsdagar e inga bra dagar.

  • ian

    Medlem
    30 november, 2005 vid 19:17

    askim skulle sitta fint asså, men så var det detdär med logistiken frown.gif

    vad kesos frammåtar beträffar får du se till att komma ner själv och se efter. delayed e delayed varesig man hoppar från en rent brytande våg, ett chopigt chop eller plattvatten.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 november, 2005 vid 19:58

    Superannonym suger. Tror jag vet vem det är. Jep, det går att göra delayda i fiskebäck. Har man bara tur å hittar ett stort chop med bra tryck i seglet så går det. Sugen på Askim imorgon. Hoppas bara bilen funkar. Blir det fiskebäck Ian? Lär ju vilja rocka med dig, Kalle och Nikke.
    Kelso

  • ian

    Medlem
    30 november, 2005 vid 20:04

    jag lär ju bjuda dig på godis om du kör mig till askim, vill också ladda delayed cool.gif

    tror nikke ska löjla iväg till norge så han fegar nog. men tycker absolut d e dags för kalle o komma o rocka nu när bussen rullar igen.

  • kelso

    Medlem
    30 november, 2005 vid 20:19

    Tja Ian
    Kan du inte få skjuts av föräldrar eller nåt. Vet inte när jag kan komma ifrån på jobbet. Är inte så sugen på att lägga tid på att köra till fiskebäck först, nu när det mörknar så tidigt. Dags att styra upp ett körkort.
    Kelso

  • naish

    Medlem
    30 november, 2005 vid 20:20

    Du lär ju hämta mig kelso. Hämtar du mig ska jag köpa en stor feeeet falafel till dig!Va sägs cool.gif?

  • ian

    Medlem
    30 november, 2005 vid 20:25

    lär jag inte kunna få, men jag lär ju kryssa till askim.

    körde en körlektion idag, inte en enda buckla! laugh.gif

  • kelso

    Medlem
    30 november, 2005 vid 20:35

    Tja
    Vad har du för nummer Ian. Får ringa dig imorgon så får vi se hur vi gör.
    Kelso

  • ian

    Medlem
    30 november, 2005 vid 20:47

    0709-538406 jeee, vi får feta nått fett

  • ian

    Medlem
    1 december, 2005 vid 08:54

    d e askim som gäller! åker dit med mr surfer rubnt elva, syns där wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var rippar ni imorgon torsdag… igen? ASKIM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.