Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › var rippar ni imorgon torsdag… igen? ASKIM
-
var rippar ni imorgon torsdag… igen? ASKIM
Publicerad av ian på 30 november, 2005 vid 11:25jee, drar ner o fiskebäckar om inget annat händer. kelso lär vara på o träna delayed
anonym-anvandare svarade 19 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Är lite sugen på Askim igen, det var ju rätt bra förra veckan.
Är det ngn som har koll på vädret, är ju inget vidare om det blir hagelskurar som inatt… -
Vi kör hårt på askim!Marholmen!!!
Slalom som faan!!! SpeedJanne å Roger W och speedsveen kommer vara där!!
Hankloose 0704163035
-
lilla kelso kanske ska fundera på att lära sig vanliga framåtar först???? och hur kan man göra deelayda i fiskebajsbäck där det inte finns några vågor?? kräver svar snarast!
/superannonym -
Jösses, vilken uppslutning! Är nog bäst att vässa fenorna lite extra…
Det är ju inget spedställe direkt, det är bara det att jag föredrar swell framför choppet i F…bäck. Med lite tur så kommer inte regnet förrän till kvällen… -
Lär bli ganska kallt Ian. Frågan är väl i så fall om det funkar på fredag, torsdagar e inga bra dagar.
-
askim skulle sitta fint asså, men så var det detdär med logistiken
vad kesos frammåtar beträffar får du se till att komma ner själv och se efter. delayed e delayed varesig man hoppar från en rent brytande våg, ett chopigt chop eller plattvatten.
-
Superannonym suger. Tror jag vet vem det är. Jep, det går att göra delayda i fiskebäck. Har man bara tur å hittar ett stort chop med bra tryck i seglet så går det. Sugen på Askim imorgon. Hoppas bara bilen funkar. Blir det fiskebäck Ian? Lär ju vilja rocka med dig, Kalle och Nikke.
Kelso -
jag lär ju bjuda dig på godis om du kör mig till askim, vill också ladda delayed
tror nikke ska löjla iväg till norge så han fegar nog. men tycker absolut d e dags för kalle o komma o rocka nu när bussen rullar igen.
-
Tja Ian
Kan du inte få skjuts av föräldrar eller nåt. Vet inte när jag kan komma ifrån på jobbet. Är inte så sugen på att lägga tid på att köra till fiskebäck först, nu när det mörknar så tidigt. Dags att styra upp ett körkort.
Kelso -
Du lär ju hämta mig kelso. Hämtar du mig ska jag köpa en stor feeeet falafel till dig!Va sägs ?
-
lär jag inte kunna få, men jag lär ju kryssa till askim.
körde en körlektion idag, inte en enda buckla!
-
Tja
Vad har du för nummer Ian. Får ringa dig imorgon så får vi se hur vi gör.
Kelso -
d e askim som gäller! åker dit med mr surfer rubnt elva, syns där
Logga in för att svara.