Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Var ska man åka i sommar?

• Var ska man åka i sommar?

Publicerad av anonym-anvandare på 6 juni, 2004 vid 12:16

Ska dra på semester vecka 29, 30, 31.
    Har varit i elmedano, teneriffa de två senaste somrarna, bästa kiteförhållandena någonsin men lite död stad, inte helt spännade att åka till los americas på kvällarna å hälsa på ibisa inspererade nersupna 17 åringar heller, å inget asurblått vatten å dåligt med cocospalmer. Var i Hurugada över nyår vilket var helt kass inga riktiga vågor äns de få dagar som det blåste vidrig mentalitet på lokal befolkningen och hela stället liknar en sliten parkernings plats mellan havet och öken. Var en annan sommar i cabarete vilket var grymt bra, sol, vind, cocospalmer, asurblått vatten, grymt skönt hotlell, osv.
    Vill åka till liknade ställe funderar på venesuela men jag behöver vara några dagar i cape town å jobba mitt i semestern, vilket sabbar det mesta, är det någon som vet om mauritius har bra förhållanden under sommar halvåret. Eller hur långt upp längst med afrika kusten man måste ta sig för att få varmt vatten å bra med vind.
    Jag hatar att sitta på stranden å vänta på vind, eller när det blåser lite halvdant. Elmedano med 15-20m/s varje dag 24 timmar om dygnet hela somaren är perfekt. Förra sommaren var det fullt ös i 18 dagar i sträck. Det var lika självklart att det blåste som att solen går upp på morgonen.
    Är det någon som har några bra tips så skriv, gärna afrika eller mauritius eller indiska oceanen, men om ni har något riktigt smultronställe att rekomendera i caribien så är jag redo att offra 2 dagar för å flyga till afrika.

/björn

anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Var ska man åka i sommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.