Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var surfar man i Karlskrona?

• Var surfar man i Karlskrona?

Posted by anonym-anvandare on 2 oktober, 2002 at 13:19

Det hade varit varit bra om någon kunde hjälpa mig med detta, då jag ska dit över helgen och fler gånger kommer det bli då flickvän bor där. Man vill ju ha lite och göra där också om det blåser.

Jocke

anonym-anvandare replied 22 years, 2 months ago 3 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • boman

Member
    2 oktober, 2002 at 14:50

Hej!
    Din flickvänn kommer att att sakna dig i karlskrona blåser det mycket och ofta 🙂
    Pröva att åka ut på Thorhamns udde där är det kanon i alla rikningar. Jag har seglat mycket ute på Saltö, sjöbrisen är grymm där ute på sommaren, (platt vatten) sväng vänster direkt efter Saltö bron. (Saltö industriområde)

• watertouch

Member
    2 oktober, 2002 at 15:35

Tjena!
    Jag håller på med en liten surfsida för blekinge. Den är inte helt klar än, men några Kna-spots har jag lagt in.. ¨
    blekingesurf

• anonym-anvandare

Member
    2 oktober, 2002 at 17:35

Tack för bra info om surf spots.
    Hemsidan verkar lovande, perfekt med vägbeskrivning och sjökort.

Om ni ska ut någon gång under fre-mån hör gärna av er. Det är alltid lurigt att segla nya ställen själv.

Jocke
    0733748824

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var surfar man i Karlskrona?

You must be logged in to create new discussions.